First flight
Ik mocht niet langer achter blijven. Gisteravond laat ben ik nog maar eens driftig begonnen met de Hirobo. Ik heb een tweetal elco's toegevoegd, terwijl ik nog op een antwoord van Kontronik wacht..... Ik denk dat het onnodig toevoegen van elco's in ieder geval niet schaadt.
Eerst maar even een paar foto's van wat ik de afgelopen nacht gebouwd heb.
Eerst een zijaanzicht. De regelaar is uiteindelijk buiten het chassis gebouwd omdat het niet paste op de plek die ik bedacht had. Het zag er allemaal zo mooi uit ,.... en toen moest ik toch enige concessies doen. En een heel gedoe om de kabels er fatsoenlijk bij te krijgen......
Antennes en hulpaccu.
gyro, moet nog geprogrammeerd worden ,maar ach dat wat de fabriek er al instopt werkt ook prima!
De extra elco's.
De andere kant:
De allereerste vlucht. een heel laag toerental en een schuddende heli omdat de bladen niet strekken bij dit toerental. Je wilt toch graag een beetje voorzichtig zijn toch?
De tweede poging met iets meer toeren.
en een derde vlucht
Ik kan zeggen dat ik zeer tevreden ben. er moeten nog wat kleine dingen netjes/af gemaakt worden, maar dat komt wel. Ook de tweede heli moet nog afgebouwd worden.
De vliegeigenschappen zijn zo op het eerste gevoel zoals ik dacht. De heli reageert heel nauwkeurig wat je stuurt.
Alles is slechts nog op de werktafel in geprogrammeerd maar ik denk niet dat er nog veel geprogrammeerd hoeft te worden.
Groeten vanuit de tuin in een woonwijk.