daaaag tbs discovery, het waren leuke tijden.

Bij failsafe heb je geen salto achterover. Denk gewoon een propje los ofzo.
Hoop dat je die snel terug vindt.

Waar was het ergens? Helpen zoeken? Als je hem voor de regen terug vindt kun je nog best goed mee wegkomen

Dan moet je wel snel zijn. De regen is er morgenochtend.

Gewoon zonde van de knaken! Mijn tbs heb ik na een flyaway nooit meer teruggevonden. Tja, slikken, sparen en doorgaan..

ik ga morgen zowizo zoeken ongeacht al regent het pijpenstelen.

wil hem gewoon terug !
mocht je je vervelen je bent altojd welkom.

ik vertrek om 1000 uur van het terein van onze vliegclub

de mvsb aan de sonniuswijk in son.

OSD beeld met daarin de GPS coordinaten opnemen.
Op die manier zoekt het een stuk makkelijker.
heb een lost en found beeper en altijd mijn modellen makkelijk kunnen vinden ermee.
Je hebt geen gps nodig. Dvr erbij is ook genoeg.

Maar je weet toch ongeveer waar je was of niet?

Crash van 100 meter hoog zal de beeper niet veel helpen , lipo vliegt er bij een Tbs snel uit.
Gerard , als het tegen zaterdag niet is terug gevonden kom ik wel , ik kan morgen helaas niet..

Ik ken het gevoel!
Had je het beeld opgenomen? Indien ja dan rustig de laatste beelden bekijken en vergelijken met google earth, zo kan je wellicht vrij goed lokaliseren waar hij ergens moet liggen.
Ik heb mijn twinstar zo 1.6km van de startplek gevonden in een moerasgebied.

Klote gerard. Hopelijk heb je evenveel geluk als ik had. En hopelijk duurt het geen 4 dagen.
Ik ben helaas op vakantie anders kwam ik zeker meezoeken.

gewoon dom.
krijg steeds meer het idee dat die 800 meter de futaba grens geweest is.

Hangt een beetje van de montage op de quad af, en de omgeving, maar wij zijn met originele Fasst al op 1.3km (en 1.3Vtx) geweest zonder problemen, dit was wel zonder obstakels.

Balen man, ik hoop dat je hem wel nog terug krijgt. Regen schijnt in veel gevallen nog niet eens zo verwoestend te zijn voor de electronica.....

alex het was vrij open lijn richting quad.
alleen de hoogte was denk ik maar een 40 meter oid.

Geinspireerd door deze ellende van Gerard:

De lost and found beeper maar geinstalleerd ook al is het geen FPV setup
Piept hard genoeg

Tips hoe dat ding goed te bevestigen? Zit nu met klittenband vast: tie rapje nog?

Back