crash

Vermakelijk zijn ze wel die crash video's. Natuurlijk vallen er brokken door "pilot-error" beter bekend als "tja ik had storing" :cool:

Kunnen jullie ook de oorzaak achterhalen als het materiaalpech betreft? En ga je daar naar op zoek. Of is het meer blik & veger en uithuilen?

Huilen doe ik nietmeer.
Enkel een diepe zucht en genieten van et spektakel. ;)
Bij mijn eerste crash deed het nog zeer, maar nu?
Ach, het hoort bij de hobby, toch? :p

de reactie van mijn eerste crash was:

ZO NU PAST HIJ WEL BETER IS DE AUTO:)

Bij mij was het "damn die boom is wel erg hoog.. hoe krijg ik 'm daar uit?!"

De oplossing was een paar lange latten aan elkaar geductaped en dan maar porren tot ie eruit kwam vallen :)

hahaha nee ik vloog met een twinstar waar het zwaarte punt niet goed van was moest nog 200gram in de neus en op een klein voetbalveld met heeeeeeeellll veeeeeelllll bomen eromheen ahahhaha

dat paard natuurlijk die wilde niet gewond raken en het paard dacht zij borsteld mij toch niet goed snel verwisselen:D

Zo.. kun je zien hoe agresief flutter kan zijn.. die kist is echt in 1 seconde van mooi vliegende jet naar neerdwarrelende onderdeeltjes gegaan :P

Als je een modelvliegtuig zo behandelt (hoe kut het dan ook werkt) dan ben je het niet waard om het te hebben hoor :-/

Je zult erbij geweest moeten zijn om de humor er van in te zien ofzo.

Wat er vliegend fout gaat.. in die looping wordt er teveel up getrokken, je ziet 'm in het laatste kwart eruit snappen. En ja.. dan gaat het kapot.

die man op het ijs
waarom erop proberen telopen
tuurlijk zak je er doorheen
hij had op zijn buik moeten gaan liggen om het gewicht te verspreiden
hoewel een dieetje ook ken werken :P:P

grtz lip

Back