sanmos 2 dec 2009 #22 een foto mag ook ? bij deze een lantaarnpaal gaat ook niet aande kant Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2015
Bernie 2 dec 2009 #25 Mijn crash van een paar dagen geleden, even naar het einde doorspoelen. Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
sven 3 dec 2009 #29 Zo die heeft meteen plek voor een paar schaal browning canonnen. :lol: Best lullig, staat je kist BIJNA aan de grond, frobbel je em tegen et hek aan.
Zo die heeft meteen plek voor een paar schaal browning canonnen. :lol: Best lullig, staat je kist BIJNA aan de grond, frobbel je em tegen et hek aan.
Wes56 3 dec 2009 #32 Weet niet of je dit ook een echte crash mag noemen. Maar toch best wel spectaculair aan de grond gezet. Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
Weet niet of je dit ook een echte crash mag noemen. Maar toch best wel spectaculair aan de grond gezet.
Berto verslagschrijvers Forum veteraan 3 dec 2009 #37 Haha, maar goed dat Bertus niet verder is gaan zoeken bij ons ;-)
Berto verslagschrijvers Forum veteraan 3 dec 2009 #39 Heb voor jullie even onze gefilmde ;-) crashes achter elkaar gezet En geloof me het zijn er nog meer echter zijn die jammer genoeg niet gefilmd :-( Enjoy :rolling: BosModelAir crashes van 2005 t/m nu Laatst bewerkt: 24 feb 2010
Heb voor jullie even onze gefilmde ;-) crashes achter elkaar gezet En geloof me het zijn er nog meer echter zijn die jammer genoeg niet gefilmd :-( Enjoy :rolling: BosModelAir crashes van 2005 t/m nu