Afgelopen donderdag was het dan eindelijk zover. De 6HV Ultimate ook verkrijgbaar in Nederland bij Rigidheli. Diezelfde avond dan ook gelijk daarheen gereden om hem op te halen. De aankondiging was al in Februari afgelopen jaar gedaan en velen zaten er dan ook met smart op te wachten. Ik ga proberen hier een bouwverslag van deze heli neer te zetten. Het is voor mij de eerste keer dat ik een nieuwe heli heb aangeschaft en die dus vanuit de doos helemaal ga bouwen.
Ik hoor wel eens van mensen die een heli in 1 of 2 avondjes afbouwen, dat is iets wat bij mij zeker niet gaat gebeuren. Ik ben al geen snelle sleutellaar maar ik wil ook graag dat de bedrading en dergelijke straks mooi weggewerkt en gesleeved is en daar gaat soms best veel tijd in zitten
.
Mij setup zal zijn:
Compass 6HV ultimate Kit with blades.
YGE 90 HV
AR7200BX
Tail : MKS HBL 669
Swash : MKS HBL 665
Scorpion 4225-550
2X 6S 3300 Desire Power
Ik ga na de kerst aan de bouw beginnen. Eerst nog een drukke laatste week en daarna even lekker met vakantie!
Hier alvast een voorproefje. De doos ziet er al aardig uit!
Ik hoor wel eens van mensen die een heli in 1 of 2 avondjes afbouwen, dat is iets wat bij mij zeker niet gaat gebeuren. Ik ben al geen snelle sleutellaar maar ik wil ook graag dat de bedrading en dergelijke straks mooi weggewerkt en gesleeved is en daar gaat soms best veel tijd in zitten

Mij setup zal zijn:
Compass 6HV ultimate Kit with blades.
YGE 90 HV
AR7200BX
Tail : MKS HBL 669
Swash : MKS HBL 665
Scorpion 4225-550
2X 6S 3300 Desire Power
Ik ga na de kerst aan de bouw beginnen. Eerst nog een drukke laatste week en daarna even lekker met vakantie!

Hier alvast een voorproefje. De doos ziet er al aardig uit!
Laatst bewerkt door een moderator: