coaxiale ----> fixed pitch heli

• Topicstarter Topicstarter Salomon
  • Startdatum Startdatum
Wat een super mooie simulator die aerofly deluxe ! Echt super nu kan ik mooi oefenen en ook een beetje op de kop vliegen enzo .. En het ziet er 1000x mooier uit dan FMS.. en werkt ook veel beter.. en gewoon met het zender van de lama.. Echt super bedankt..!! Phoenix heb ik ook geprobeerd maar dan heb je een usb kasje nodig ofzo.. Maar hier ben ik helemaal tevreden mee! En is de dragonfly beter dan de honeybee van esky ? Want kwa prijs maakt het niet veel uit

En is de dragonfly beter dan de honeybee van esky ? Want kwa prijs maakt het niet veel uit

Goeie vraag. Ik heb voor de dragonfly gekozen vanwege de positieve berichten op het rcvliegshop.nl forum. Maar ik hoor graag wat de mening is van ervaren piloten!

Keuze

Het nadeel van de dragonfly is dat de zender/ontvanger een eigen protocol gebruiken bij het zenden/ontvangen waardoor je geen andere zender kan gebruiken.
Bij de heli`s van Esky kan dat wel, wanneer je meerdere heli`s en/of vliegtuigjes hebt of krijg dan hoef je nog maar één zender te gebruiken, bijv. een MX-12 of nog mooiere zenders.
Maar de keus is helemaal aan jou.
Groetjes Ton..

PS.
Ook ik ben begonnen met een df 04tje en er nog steeds niet klaar mee
icon10.gif

Laatst bewerkt:
Dat van de zender maakt me niet uit.. het gaat me meer om de stevigheid / vliegeigenschappen. Maar daar moet ik me dan nog maar eens in verdiepen.. Ik ga nu de real flight vlieg simulator bekijken.. Ik heb die andere nu al een hele tijd gebruikt.. Echt mooi

Back