Wij waren al voor de clinic aan het oefenen met de Mimi's (we hadden nog geen echte DLG's). Dit gebeurde ruim een week voor de clinic.
Beide vlogen trouwens weer tijdens de clinic
Briljant ! ( ...been there...done that

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wij waren al voor de clinic aan het oefenen met de Mimi's (we hadden nog geen echte DLG's). Dit gebeurde ruim een week voor de clinic.
Beide vlogen trouwens weer tijdens de clinic
Ik heb afgelopen jaar van een aantal collega wedstrijdvlieger gehoord dat ik op een paar technieken echt duidelijk vooruitgang heb geboekt afgelopen jaar... dat is toch geweldige feedback ?!!!?!!! (dat mensen dat sowieso opvalt !)![]()
huh?we hebben nu timers die de werktijd synchroon laten lopen met de werktijd
Lol, wat Niels bedoeld is dat de timers van f3k nl de werktijd weergeven en allemaal synchroon lopen.daarnaast kan je gewoon je vluchttijden bijhouden
Hé, dat was toch best een geslaagde dag ondanks kou, wind en regen ! Ook met wat "nieuwe" F3K-ers kennis gemaaktDe veldtest met de nieuwe timers gekoppeld aan de F3K app is me goed bevallen.Geen gehannes meer met bordjes met stopwatches en eierwekkers. EN altijd inzicht in prep, test en workingtime ! superhandig !
TOP!
![]()
Als je een taranis hebt, kan ik je wel verder helpen.
Hoe goed ben je thuis op de taranis ? Heb je opentx geïnstalleerd? Versie?Dat zou ik op prijs stellen. Ik heb een Taranis en heb een timer op een schakelaar gezet maar het zou denk handiger zijn deze bij de worp of iets te laten starten (indien mogelijk).
Voor die witte kastjes met die twee knoppen, krijgt elke deelnemer zo'n kastje en dan is alles klaar?
Hallo ik heb een Taranis Plus sins een jaar ik weet niet of ik daar een variometer er op aan kan sluiten en hoe ik 2 kanalen kan mixen dat zou ik graag willen wetenAls je een taranis hebt, kan ik je wel verder helpen.