CleanFlight Ervaringen

En ik de laatsten weken mn laptop maar mee zeulen... :)

Had nog een OTG kabel, klik in mn nexus6, installeer EZ-GUI Ground Station, en hoppa...

thanks guys! :)

Domme vraag...
WTF is een OTG kabel, google zegt een soort verloop van USB naar miniUSB?
bedoelen jullie zoiets?
En welke APP dan voor mijn Android S3

Geen domme vraag hoor,

Maar een OTG kabel is idd een mini/micro USB naar USB-Female.
De app die ik op mijn android (Nexus6) gebruik heet EZ-GUI Ground Station

Moet je wel opletten dat je telefoon beschikt over de mogelijkheid om power via micro USB uit te sturen. Anders ga je het nooit werkend krijgen. Effe googlen of je telefoon USB OTG ondersteund.

Hiermee kan je dus ook, in geval van nood je micro SD leeghalen en op je telefoon zetten. Kan je weer verder met mooie HD beelden schieten.

Moet je wel opletten dat je telefoon beschikt over de mogelijkheid om power via micro USB uit te sturen. Anders ga je het nooit werkend krijgen. Effe googlen of je telefoon USB OTG ondersteund.

Hiermee kan je dus ook, in geval van nood je micro SD leeghalen en op je telefoon zetten. Kan je weer verder met mooie HD beelden schieten.

Waarom heb ik die power nodig?
Dat NAZE32 bordje wordt toch gevoed vanuit de LIPO. Maar misschien zie ik het fout

HTC One M7, OTG werkt perfect met EZ-GUI Ground Station. Alleen geeft hij de CLI dump niet volledig weer. Als je dus een command wilt zoeken, ga je hem misschien niet vinden. Maar de meest gebruikte ken ik ondertussen wel uit mijn hoofd.. dat scheelt weer!

Back