thanks mate. will merge 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wordt dit ook allemaal in de stable 1.9.1 verwerkt? Of begint jouw tuning een apart leventje te krijgen?https://dl.dropboxusercontent.com/u/31537757/cleanflight/cleanflight_NAZE.hex
Use my last change. I even managed to get gyro trace even smoother by removing jitter. Also filtering is more efficient now. Much less CPU usage due to precalculating if filter coefficients.
Nee dat komt in 1.9.1Wordt dit ook allemaal in de stable 1.9.1 verwerkt? Of begint jouw tuning een apart leventje te krijgen?
Er is een handleiding gemaakt door iemand. Maar overnemen is geen slecht idee, aangezien de filters allemaal dezelfde moeten zijn op vergelijkbare setups.Top!
Ze zouden er een handleiding bij moeten schrijven voor het tunen.
Begint lastig te worden allemaal!
Aangezien ik met bijna dezelfde setup vlieg, zal het wel weer kopiëren worden![]()
Er is een backup optie in cleanflight wat goed werktIk heb best veel gelezen maar ben wel een Newie.
Mijn vraag, kan je in CF een dump instructie in CLI naar een txt file maken.
Dus zonder copy past
En een aanvullende op de vorige spreker. @Royce
Waar kan je leuke (is goede) setups vinden voor een mini H
In Nederland kom je al snel bij Multirotorparts uit voor het kwaliteit spul. Voorraden zijn soms een probleem.. Daarnaast heb je nog Quadcopterenzo en Hoogtezicht bijvoorbeeld. Zoek met Google op 'FPV Nederland', komt je er wel wat tegen.En een aanvullende op de vorige spreker. @Royce
Waar kan je leuke (is goede) setups vinden voor een mini H
Er is een handleiding gemaakt door iemand. Maar overnemen is geen slecht idee, aangezien de filters allemaal dezelfde moeten zijn op vergelijkbare setups.
Als je geen blackbox hebt kun je het ook niet optimaal instellen.
Er is een backup optie in cleanflight wat goed werkt. Die maakt er een file van
Backup doet meer. Die maakt de conversie indien nodig naar andere cleanflight versie. CLI settings kun je gewoon copy/paste doen.
Boltrc heeft ze nog, is gewoon in Nederland.Hmmm zoiets heb ik ook gedaan. althans probeer ik. Maar Motoren kopen (de juiste 2204/2300) is het probleem.
Die zijn steeds uitverkocht.
Boltrc heeft ze nog, is gewoon in Nederland.
http://boltrc.eu/nl/en/20-30mm/109-cobra-cm220428-kv2300-99170000511.html
dat werkt gewoon.Vraagje
Er bestaat een Bluetooth unit voor de NAZE32
Maar werkt dit ook met CF?
Lijkt mij wel handig om je CF te tweaken zonder een laptop steeds te moeten meenemen!