CleanFlight Ervaringen

@denkisnaa: dat klopt.

Er is een feature request op Github om de CLI altijd beschikbaar te maken ook al heb je een oude firmware versie. Zo zou je altijd nog eerst een dump kunnen maken voor je upgrade. Eventueel probeer ik dit deze week te implementeren(met mijn beperkte javascript kennis). Maar ik denk dat het er vroeg of laat zit aan te komen.

wat ook een id is om de juiste pin nr er bij te zetten dat scheelt ook een hoop gezoek en vraag me ook af of de github up-to-date is.
de pins verschuiven steeds als er een bepaalde setting veranderd zo als softserial.

KISS heeft eigen duitse software erop ;). Je hebt jumpers erop waar je de settings mee programmeert, maar je kan ze ook calibreren voor 3D vliegen mocht je dat willen. Allemaal zonder software aanpassingen.
Eigenlijk heb je 3 instellingen geloof ik:
- Oneshot aan/uit
- Motor reverse aan/uit
- 3D aan/uit

Heb je hier iets van een filmpje voor? Motor reverse is wel handig, kan ik gewoon alles solderen.

Merci!

Zijn onderweg uit Duitsland :)
mooi. ik neem aan dat je een beetje kan solderen ;).

Voor de mensen die KISS gaan solderen is het handig om te weten dat je solderingen echt goed moet wegpoetsen en het liefst met alcohol. sommige soldeer paden zitten namelijk heel erg dicht op elkaar en het vuil van soldeersel kan al genoeg geleiding geven om de roet in het eten te gooien.

Voor de mensen die KISS gaan solderen is het handig om te weten dat je solderingen echt goed moet wegpoetsen en het liefst met alcohol. sommige soldeer paden zitten namelijk heel erg dicht op elkaar en het vuil van soldeersel kan al genoeg geleiding geven om de roet in het eten te gooien.

Im dit filmpje legt de maker van de KiSS ESCs uit en laat zien hoe je de ESCs het best kan solderen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, ik zag dat versie 1.1 al wat langere pads had gekregen.
Maar ik kan een beetje solderen, heb er 5 besteld hehe.

Zal na het solderen de boel goed schoon maken met alcohol en afdekken met plastidip.

En bedankt voor de filmpjes!

voor degene die geen kiss hebben en toevallig wat afros hebben liggen...

ik heb zojuist van iemand een experimentele afro blheli firmware ontvangen met oneshot en regenerative braking ondersteung.

regenerative braking is iets minder schijnbaar dan bij KISS, maar leuk om te proberen en vergelijken.

stay tuned...

Misschien een domme vraag, maar waar haal ik de power voor me naze32 vandaag. Ik zie ze alleen de controller solderen en geen + en - (alleen voor power vanaf de lipo)

Back