CleanFlight Ervaringen

klopt.
ik heb het id dat de 2 rx tx poort niet open wil.

Grotefoto-PFQSRKDT.jpg

ik heb gedaan wat ze schrijven maar iets klopt er niet nog geen id wat?

ben er uit rx tx verwiseld voor het progen van de gps ook dom van me maar goed het werkt nu hoop ik.

Denk snel eens de KISS proberen. Wat tegenvallende reviews van de laatste tijd vielen me tegen, maar dit is overtuigend. FInalglide en de anderen gaan ook nog de oneshot snel reviewen op deze manier.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb het id dat je de zender moet armen om gps data te krijgen zonder komt er bijna niks binnen.
voor heen had ik bij het raam 123 een lock maar dat lukt nog niet met deze software.
geen id of de gps setting goed zijn zijn standaard heb de poort snelheid wel aan gepast naar 115200 waar ik op moet draaien.

morgen maar eens testen buiten hoop dat ik dan wel een lock krijg dan werkt het wel ok maar dat je moet armen dan vind ik niks maar ok.

Laatst bewerkt:
Hier de oneshot review. Je moet tot het einde kijken om het verschil te zien en eigenlijk ook de bovenstaande KISS vs normale esc review.

ik heb er nu al zin in nog ff geduld dat het spul binnen is.
gps het blijft een uitzoekerij ik had net een lock maar geen sat verbindingen in beeld ook vreemd maar ok we blijven zoeken naar de juiste setting.

Cleanflight telemetry taranis

Hallo allemaal,

Vandaag is cleanflight erop gezet ipv baseflight.

Ik heb naze rev 5 full en D4RII ontvanger, de twee telemetry draden van de D4RII, de RX en de ground gaan naar de telemetry poorten van de naze RX op TX en ground op ground . Ik krijg het niet voor elkaar om telemetry te voorschijn te toveren. in base flight werkte het wel alleen ging de RX draad niet op de telemetry poort maar op de onderste pin van pin 2 van de verticale 5 pinnen naast de usb poort (sorry maar ik weet niet goed hoe je die noemt. waar ook je ontvangerservo kabel ingaat) daar werkte het ook niet op de telemetry pinnen. in cli is alles aangezet.

Kan iemand mij aub helpen, het was toch wel makkelijk als een stem het celvoltage voorleest.

alvast bedankt

b5c1e7a4f8c71c84276de7b052426438.jpg

De pinnen die je ziet op de foto daar de onderste rij de 2e pin daar ging in baseflight de RX in en toen werkte de telemetry[emoji2]

Dus je gebruikt softserial telemetry in plaats van de aanbevolen telemetry uitgang naast de usb stekker?

Hii Boris bedankt voor je antwoord, ik had al gehoopt dat jij zou reageren mark zei al dat jij hier het meeste vanaf weet. Ik gebruikte in baseflight de ground draad naar de ground pin van de daarvoor bestemde telemetry pin ennde groen RX ging op de onderste pin van pin 2 zoals op de foto

Back