mijn draden steken nog een mm of 5 uit de case met een cmtje of wat heatshrink er overheen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je het isoleert met electrisch tape natuurlijk niet. Sticker lostrekken en de sluitinkjes indrukken en het kastje is open. Garantie vervalt niet want zo vervang je ook de fan.is het eigenlijk een probleem als ik de draadjes die aan elkaar gesoldeerd zijn in de mamba monster case te doen???
nog een vraagje, ik heb nu de draden gewoon recht op elkaar gesoldeerd en daardoor is de schakelaar vervallen. Maar ik ging vandaag weer rondrijden en na een jump viel ineens mijn hele auto uit geen lampjes op de regelaar de motor fan deed het niet sturen deed het niet. Dus al het stroom was van mijn esc af. Na de batterij los heb gemaakt van mijn esc en er weer en weer opnieuw aan heb gedaan deed de esc het weer. Iemand enig idee wat het kan zijn?
is het mogelijk opnieuw een kabeltje te solderen op je circuitboard als ze afgebroken zijn? In mijn geval wegens een beetje te onvoorzichtig mn plastidip te willen verwijderenhet gaat over het kabeltje die naar je ontvanger gaat.
als het mogelijk is dan zoek ik iemand die het kan solderen en anders koop ik een nieuwe esc :-?
gewoon proberen met de software die je download. Er valt niet zo veel boeiends te doen hoor met die software. Het meeste kan je ook op een beetje goeie zender instellen.ik heb een vraagje, ik ga binnenkort de castle link kopen maar wat moet ik precies downloaden?? Ik kwam zelf op dit tegen: Downloads | Castle Link Download
Ook las ik dat er nieuwe firmware op zit v3.23, ik weet niet wat ik nu op mijn mamba heb zitten maar moet ik naar firmware v3,23 updaten?
bij voorbaat dank.
ik hoop niet dat de 1717 persé meer als 6s moet hebben, ben ook van plan op 6s te rijden namelijk.