www.castlecreations.com/products/nc1410.html
wat denken we hier van?
dit heeft een nieuwe 4 pool techniek
quote:
Our new 1410 1Y 3800kv motor brings an extra wallop to those larger 1/10th scale vehicles such as 2WD and 4WD short course trucks and AWD 1/10 buggies and truggies. This motor is definitely a step up from our famous CM36 series. The rotor and stack are about 40% longer than the CM36 and the 1406, and the rotor is our newest four pole design for increased torque
Zou dit geschikt zijn in een 4wd short course truck ? uitsluitend op 2s lipo
dit is natuurlijk een stuk lichter als een zware 550 motor, minder gewicht is natuurlijk een voordeel in een racewagen.
dit is wel sensorloos, maar ik denk niet dat dit een probleem gaat geven vanwege de 4 pool techniek.
ook kan je dit veel verder gearen dan een standaard 2 pool 540 motor.
ik heb alleen geen idee hoe warm dit zal worden.
eigenlijk is het enige excuus waarom ik nog steeds 550 rijd in een 4wd short course truck. de temperatuur.
wat denken jullie van deze motor? heeft iemand dit al?
erg groot voordeel is dit ding kost je nog geen 50 euro nieuw in huis...
wat denken we hier van?
dit heeft een nieuwe 4 pool techniek
quote:
Our new 1410 1Y 3800kv motor brings an extra wallop to those larger 1/10th scale vehicles such as 2WD and 4WD short course trucks and AWD 1/10 buggies and truggies. This motor is definitely a step up from our famous CM36 series. The rotor and stack are about 40% longer than the CM36 and the 1406, and the rotor is our newest four pole design for increased torque
Zou dit geschikt zijn in een 4wd short course truck ? uitsluitend op 2s lipo
dit is natuurlijk een stuk lichter als een zware 550 motor, minder gewicht is natuurlijk een voordeel in een racewagen.
dit is wel sensorloos, maar ik denk niet dat dit een probleem gaat geven vanwege de 4 pool techniek.
ook kan je dit veel verder gearen dan een standaard 2 pool 540 motor.
ik heb alleen geen idee hoe warm dit zal worden.
eigenlijk is het enige excuus waarom ik nog steeds 550 rijd in een 4wd short course truck. de temperatuur.
wat denken jullie van deze motor? heeft iemand dit al?
erg groot voordeel is dit ding kost je nog geen 50 euro nieuw in huis...
Laatst bewerkt: