Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
tja ik kom er elke dag langs .
we hadden wat kunnen afspreken ,maar ik ga donderdag op vakantie over de grote plas .
en ben er pas over 4 week weer .
als ik er weer ben kun je hem vergelijken met een 4,5 lrp in een df03.niet echt te houden op zand.
groet wiebe.
De spur is toch metaal. Ik zag in de onderdelen lijst een metalen spur maar hij leek en voelde niet metaal aan, kwam door de coating... Ik verbaasde me ook al dat het stalen motor tandwiel weg was terwijl de spur nog perfect was........ het loopt nu tenminste nog steeds stil en netjes Eens kijken of ik binnenkort een filmpje kan maken. Een dragrace met een nitro ST is ook altijd leuk dus als iemand intresse heeft in een wedstrijdje Misschien de alu frame verstevigingen ook maar bestellen... dit geeft toch wel wat mee
Vanmiddag even de temperaturen gemeten na 12 min flink raggen. Accu was 40, regelaar tegen de 60 en de motor rond de 70. Dat valt allemaal best mee
Ik zag alleen dat de kogels waar de wielblokken mee vast zitten wat losjes zaten. Schroefje aandraaien en het zat weer mooi gesloten Het wil toch wel snel slijten met dit vermogen Morgen filmpje maken
Filmpje van top snelheid komt nog. Ook het wegtrekken zal ik proberen duidelijk te filmen. Ik heb er nu ook badhorsies difflock grease in zitten (midden diff alleen) en dat is op gras goed merkbaar. Hij is nog feller en wil beter uit een bocht wegjagen. Ook wegglijden op harde ondergrond gaat nu beter omdat je de achterkant nu om krijgt bij lagere snelheden