Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
...en daarbij electro is boring![]()
De neus van mijn Oxalys 50 was ook aardig aangetast door de olie.Toch bleef de Oracover die ik er daarna opgezet heb wel goed zitten.Heb de hele neus ingesmeerd met BalsaLoc.Te krijgen bij bijna elke modelbouwzaak.Dit droogt doorzichtig op en als je het warm maakt word het kleverig zodat de Oracover goed hecht.Dan zijn we het daarover lekker niet eensHaha
Wacht maar tot de electrische Tojeiro 140 F3A af is, dan denk je er wel ff anders over volgensmij!Die nitro-snuivers toch ook
Grapje
Nu weerntopic:
Waarom niet de hele folie eraftrekken en met goede oracover bespannen?
Kyosho folie is zoiezo zwaarder dan de normale oracover dacht ik...
En vroeg of laat komt het er toch af.
Mijn Calmato 40 heeft nu misschien wel 800 vluchten gemaakt, en ziet er natuurlijk niet meer nieuw uit (overal tape'jes en CA punten en een enkel sierstripje dat ontbreekt). Nu ga ik hem binnenkort overfolien met oracover, maar dat word nog een hele klus aangezien de olie al een beetje door de naden in het hout is getrokken en de oracover dus moeilijker plakt...:???: De enige reden dat ik mijn Kyosho Oxalys 50 ook in de kyosho folie gelaten heb is omdat de striping wel heel erg mooi en origineel CPLR schema is....
Mvg,
Julius
Dat helpt niet, zonder vet komt je folie ook los...
Bij oa autozaken (en ook de grotere modelbouwwinkels) kun je spuitbussen 2K lak kopen.Misschien is dat ook wel in kleinere hoeveelheden te krijgen voor modelbouw gebruik. (Gat in de markt?)
Yep, deze spuitbussen bestaat uit 2 gescheiden delen.Toch nog de vraag, K2 lak is toch een twee componentenlak? Hoe kan dat dan al in een spuitbus zitten?