Is 2 meter hoogteverlies op 200 meter veldlengte vlak genoeg?Je komt dan waarschijnlijk gewoon te steil binnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is 2 meter hoogteverlies op 200 meter veldlengte vlak genoeg?Je komt dan waarschijnlijk gewoon te steil binnen.
moet ik een behoorlijk gewicht in het vooronder meesleuren. Ik gok wel rond de 150 gram.
Ik ben uitgekomen op 235gr tegen de 'wangen' in de motorruimte.
dat landen is een kwestie van veel doen. En flink uitmelken... lang mogelijk zweven boven dat veld.
Ja.... ik weet niet waar dat advies van wegen met driekwart volle tank vandaan komt, maar het aller, ALLERLAATSTE wat je wilt, is een kist zonder vermogen met een te achterlijk zwaartepunt.
NU zal het niet snel voorkomen dat je je tank leegvliegt, maar dat is dus wel de situatie waar je op uitbalanceert.
Ik balanceer ook altijd met lege batterijen...
Leuk! Ben daar nu ook een beetje mee bezig... Heb nog niet alle figuren geprobeerd, hik nog erg tegen de lus voorover aan (kwestie van lef opbouwen) en ben gewoon nog helemaal niet aan de tolvlucht toegekomen.Ik het het f3a-c programma uitgeprint. Langzame rol, rugvlucht enz. vind ik het lastigste, toch af en toe even op de rug gevlogen, het went langzaam![]()
Yup... Maar of ik ook wedstrijden ga vliegen... geen idee. Mijn werk laat niet echt een regelmatige deelname toe, en ik ben ook niet zo heel erg competitiegericht...leuk hé, dat oefenen...
Je zou op YouTube kunnen kijken naar RC simulators die bepaalde dingen voordoen. Bij de meeste zie je dan de zender met bewegende knuppels in beeld. Pas wel op, er zitten ook prutsers bij. Ik zat er 1 die zonder richtingsroer vloog, geen aanraderOverigens: waar is informatie te vonden mbt. hoe je de verschillende kunstvlucht figuren vliegt?
Dus niet hoe ze er uit (horen te) zien, maar wat je wanneer met de roeren moet doen om bv. een (ik noem maar wat) mooie slow roll te vliegen.
jan.