Brushless (No Nitro) wedstrijd in Utrecht op 20 Oktober 2013

Je bedoelt wss: Het is mijn thuisbaan, daar kan ik mee met de rest :p:cool:.

Pur is vooral een mooie baan met een steengoede accomodatie, rij daar zeer graag.

haha nee Hobbyrc bedoelt wss dat hij het een moeilijke baan vind. Dat vond hij tenminste de laatste keer dat we daar samen reden

haha nee Hobbyrc bedoelt wss dat hij het een moeilijke baan vind. Dat vond hij tenminste de laatste keer dat we daar samen reden

Idd, laatste keer dat ik er "reed" was ik vaker op de baan dan mijn auto rond reed. Met een wedstrijd gelukkig wel baaninzet hahaha

Dus lekker oefenen en veel lol !:D

Ah, Sarcasme :). Had het niet door.
Purmerend is Raco niet nee, Raco is gas geven en op de juiste momenten insturen :p.

Baaninzet helpt wel. Op dat moment kan je relatief veel rijden (als in, je staat snel terug recht) zodat je sneller beter wordt. Wij proberen tijdens trainingsdagen ook iemand op de baan te hebben zodat je zelf kan blijven staan.

Ik heb leren rijden bij NBR in Mol (bestaat nietmeer) en dat was een gigantisch circuit. Daar heb ik ook vaak gewandeld :oops:.

Voor maart 2014 dan nog maar eens gaan trainen in Purmerend. Wat zou beter zijn? Met Truggy in Purmerend rijden of Buggy? Of te wel....... Is truggy makkelijker dan buggy in Purmerend?

ik denk dat een buggy effe wat fijner rijd. het is natuurlijk een baan met veel bochtenwerk en een buggy is heel behendig.

Truggy is stabieler, gaat niet op zijn dak als je een buis raakt. Je kan zelf over buizen rijden ;).
Een truggy is idd makkelijker maar een buggy is te doen.

Mijn eerste of 2de buggycup (hobbyfinale met een mbx6R/OS Speed dus) kan je in het filmpje zien. Denk dat ik het ondertussen wel iets sneller kan :rolleyes:.
Ik ben degene die als 3de vertrekt en dan op de 2de rij om vervolgens als eerste van het heuveltje te komen :cool:.

Laatst bewerkt door een moderator:
Beiden zijn mogelijk... feit is wel dat als je met een buggy snel rond gaat in Pur je dat met een truggy zeker ook kunt. Omgekeerd is dat niet het geval :-)

Back