Brushless (No Nitro) wedstrijd in Utrecht op 20 Oktober 2013

Jammer dat ik dit telaat zie dat er bij jullie zondag een wedstrijd gereden gaat worden. ik had daar graag van de partij willen zijn. Maar jammer genoeg heb ik nu andere verplichtingen :(

Jammer dat ik dit telaat zie dat er bij jullie zondag een wedstrijd gereden gaat worden. ik had daar graag van de partij willen zijn. Maar jammer genoeg heb ik nu andere verplichtingen :(

Sinds 13 September deze oproep, maar ver daarvoor al in diverse draadjes van dit forum aan het informeren over deze wedstijd. Lijkt me vroeg genoeg! haha
Maar geeft niet volgend jaar weer 3 Pistoncup wedstrijden en ik gleoof in Helmond en PURMEREND ook diverse open club wedstrijden voor 1/8 electro. Goed dit mbf in de gaten houden! ;)

EDIT: Purmerend ipv Zaandam (abuis)

Laatst bewerkt:
Het was meer gewoon een vraag in het algemeen, ligt de baan in een bak ofzo? :)

Neehoor het is geen bak! Maar het was/is wel een bak water geweest.
Ik was er gisteren en het viel nog mee moet ik zeggen, er was al veel weggezakt, maar de lage stukken zijn nog goed gevuld. Afpompen gaat dmv dompelpompen welke op afvoer/riool wordt aangesloten en 1 gaat er dan buiten de baan.

De structuur van de grond is idd zand aan bovenzijde, met 1 laag klei en dan turf. Dus de kleilaag doet op een gegeven moment je de das om. Er loopt wel drainage onder de baan, maar die zal voor/tijdens renovatie van de baan herzien moeten worden. (lees: veel werk)
Wellicht ook nieuwe putten geboord moeten worden. Maar ach, zoveel regen heb je ook niet altijd. Helaas nu wel net op het randje seizoen.

Hou hoop op een redelijk droge baan!

8x buggy electro
2x buggy Nitro
2x Truggy Nitro

Waarbij de shortcourses onder buggy electro vallen neem ik aan.

Klopt! Maar ik denk dat via Geralt ook nog wel wat mensen zullen inschrijven (Nitro). Helaas werkt het weer niet echt mee de laatste dagen. Maar voor het weekend ziet het er beter uit!
Vermoedelijk 2 aparte klasses voor 1/8.
1 electro (doel bereikt) en 1 nitro.

Sinds 13 September deze oproep, maar ver daarvoor al in diverse draadjes van dit forum aan het informeren over deze wedstijd. Lijkt me vroeg genoeg! haha
Maar geeft niet volgend jaar weer 3 Pistoncup wedstrijden en ik gleoof in Helmond en PURMEREND ook diverse open club wedstrijden voor 1/8 electro. Goed dit mbf in de gaten houden! ;)

EDIT: Purmerend ipv Zaandam (abuis)

Zal inderdaad, ik dacht bij jullie dat het om 1/5 ging. Maar ik zal de volgende keer beter op letten. Veel plezier zondag.

Back