Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als het droog weer is kom ik ook met de mugen eco![]()
Ik ben nog nieuw bij Raco2000 maar hoe werkt dat pompen precies?
Was de beheerder er nog niet? Anders Henk Dik vragen. Ik heb helaas pas vrijdagavond tijd. Zaterdag overdag zal ik langskomen!
Jammer dat ik dit telaat zie dat er bij jullie zondag een wedstrijd gereden gaat worden. ik had daar graag van de partij willen zijn. Maar jammer genoeg heb ik nu andere verplichtingen![]()
Het was meer gewoon een vraag in het algemeen, ligt de baan in een bak ofzo?![]()
Yep, ik zal t editen!Ik denk dat je Purmerend bedoelt Hobbyrc, ipv Zaandam?
8x buggy electro
2x buggy Nitro
2x Truggy Nitro
Waarbij de shortcourses onder buggy electro vallen neem ik aan.
Sinds 13 September deze oproep, maar ver daarvoor al in diverse draadjes van dit forum aan het informeren over deze wedstijd. Lijkt me vroeg genoeg! haha
Maar geeft niet volgend jaar weer 3 Pistoncup wedstrijden en ik gleoof in Helmond en PURMEREND ook diverse open club wedstrijden voor 1/8 electro. Goed dit mbf in de gaten houden!
EDIT: Purmerend ipv Zaandam (abuis)
Zal inderdaad, ik dacht bij jullie dat het om 1/5 ging. Maar ik zal de volgende keer beter op letten. Veel plezier zondag.
Alles is ook mogelijk daarzo eerder ingeschreven en sta je op de wachtlijst jaja