Brushless (No Nitro) wedstrijd in Utrecht op 20 Oktober 2013

schansen erbij hoeft niet wat mij betreft, immers de bocht rechts is zo hobbelig dat je echt niet nog meer jumps wilt hebben.

Bij de clubkampioenschappen (in Purmerend) waren alle heats 10min. Ik denk 10min echt het beste blijft voor electro. 15 min zou eventueel nog kunnen, maar misschien haalt niet iedereen het.

Laatst bewerkt:
We zullen zien waar de wedstrijdleiding mee komt. Op de dag zelf horen we vast hoeveel inschrijvers er zijn en hoe er "geschakelt" moet worden.

Stop en go houdt vlg mij in: pits in: 10 sec. stop en pits weer uit. Dit om een gelijkwaardige race te houden met de nitro.

Kwalificatieheats zullen 5 minuten zijn.
De finale 15 min of wellicht 20 min.
Kan wellicht voor de race ook nog wel over gestemd worden door de rijders.

Mijn inziens is een 20 min. race leuker en spannender. Maar met een finale van 8 rijders en 15 min. ben ik ook zekers te weten tevreden. ;-)

Oja, ik ga er nog steeds vanuit dat we gewoon een gescheiden race kunnen rijden en dan kunnen we idd zelf stemmen hoelang we de finale zullen rijden.

@ RC-Muppet: Rij je de 20ste ook mee?

10 seconden voor een elektro rijder is echt te weinig om een batterij te kunnen verwisselen... Denk dat je toch minimaal 30-40 seconden nodig heb om alles te kunnen doen (inclusief vanaf de rijderstelling naar de pits etc).

stop and go :10 sec, dit om de strijd met de nitro rijders gelijk te houden.

accu wisselen :confused:;)

jammer dat het alleen buggy en truggy modellen zijn bij no-nitro ..

10 seconden voor een elektro rijder is echt te weinig om een batterij te kunnen verwisselen... Denk dat je toch minimaal 30-40 seconden nodig heb om alles te kunnen doen (inclusief vanaf de rijderstelling naar de pits etc).

dat wordt nog hard rennen.. ik zie mijzelf al van de trap af donderen.. :confused::murder:

Oke, had geen idee hoe lang ik de vorige keer reed op 1 accu. Ik heb inmiddels wel kabeltjes met stekkertjes gesoldeerd zodat ik makkelijk kan switchen van 4s naar 2x 2s.

Ik zal morgen of dinsdag nog eens kritisch kijken hoelang ik rij op een accusetje. Wanneer je alleen rijdt en je raakt eens van de baan, dan verlengd dit natuurlijk ook je rijtijd.....;-)
Ik ben benieuwd naar mijn nieuwe set-up. Ik ben nl zwaarder in de diffs gegaan en ik heb nu schumacher mini-pins, kijken hoe die grip is op Raco!
En ik ga een nog voor mij nieuwe rijtechniek proberen........Ik ben zelf ook benieuwd!

15 minuten lijkt mij super.
Ik haal het ook gemakkelijk.
Met mn ouwe accus (RIP) kwam ik aan 18 minuten.
Nu haal ik dik 20 minuten.

15 minuten lijkt mij super.
Ik haal het ook gemakkelijk.
Met mn ouwe accus (RIP) kwam ik aan 18 minuten.
Nu haal ik dik 20 minuten.

Mijn cutt-off staat nog wel op 3,4 Volt ipv 3,2 Volt uit veligheidsoverwegingen! ;)

Maar idd. 15 min zou een mooie fijne rijtijd zijn. Beter dan de voorgestelde 10 minuten.

Ik heb zin in! En morgen maar weer trainen hahaha

A.s. Zaterdag gaan er 2 deelnemers trainen bij RACO. Wellicht leuk om te komen kijken? Meerijden? Wie weet tot dan!

Mag ik ook meedoen? Volgens mij is dan het nitro seizoen gedaan. Dus kan wel eens zijn als het mooi weer is lol... 1 nitro rijder tussen al de electros lololol

Back