Dag allen,
Ik ben (hopelijk) een vlieger in spe.
Lessen volgen spoedig, indien April niet meer doet wat hij wilt..
Op aanraden van club een trainer gekocht de Swift 40 van Seagull (ik zal es snel wat plaatjes plaatsen, we zijn tenslotte dol op fotoos.
Maar nu komt het. ik heb een electromotor van Os max
O.S. Engines Brushless Aircraft Motors
die 440Watt kan leveren (volgens vliegzaak in Waalwijk meer dan voldoende)
Maar om alles te testen servo's etc. heb ik er een brushless auto regelaar erop aangesloten en een 25c 5000mah 3s lipo.
zoals jullie in het subject kunnen lezen, hapert de motor bij meer dan 1/3 gas. zou dit aan die auto regelaar liggen? of aan de motor? ik weet dat ik wellicht een beter oordeel kan geven wanneer ik een echte vliegregelaar heb, maar ik vrees een beetje dat de motor niet ok is? kan dat?
Ik ben (hopelijk) een vlieger in spe.
Lessen volgen spoedig, indien April niet meer doet wat hij wilt..
Op aanraden van club een trainer gekocht de Swift 40 van Seagull (ik zal es snel wat plaatjes plaatsen, we zijn tenslotte dol op fotoos.
Maar nu komt het. ik heb een electromotor van Os max
O.S. Engines Brushless Aircraft Motors
die 440Watt kan leveren (volgens vliegzaak in Waalwijk meer dan voldoende)
Maar om alles te testen servo's etc. heb ik er een brushless auto regelaar erop aangesloten en een 25c 5000mah 3s lipo.
zoals jullie in het subject kunnen lezen, hapert de motor bij meer dan 1/3 gas. zou dit aan die auto regelaar liggen? of aan de motor? ik weet dat ik wellicht een beter oordeel kan geven wanneer ik een echte vliegregelaar heb, maar ik vrees een beetje dat de motor niet ok is? kan dat?