Brushless Car Power System 4000Kv/100A

Wat heb je en waar heb je besteld?

P.S. Is het een groot probleem om je profiel aan te vullen met je woonplaats en leeftijd (leeftijd vooral, want ik heb het idee dat je nog relatief jong bent).

Jasper, als je jong bent en vraagt om raad luister dan ook.

Doe je dat niet dan zal je snel worden genegeerd of in ieder geval niet meer serieus worden genomen.

De heren hier hebben héél veel jaren ervaring met een hobby waar wij net komen kijken. Hun raad is vaak heel veel waard - lees besparing van geld en frustratie.

Mijn advies is dat je wel tijd neemt om de antwoorden hier nog eens goed te lezen.

Wil je niet luisteren en je eigen koers varen?
Prima, maar stel dan ook geen vragen meer...

:rolleyes:
Grote jongens leren hun lesje en betalen hun fouten uit eigen portemonnee.

Leuk setje, alleen niet als je een snelheids monster wilt. Hier ga je hoogst waarschijnlijk niet over de 100km/u komen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk setje, alleen niet als je een snelheids monster wilt. Hier ga je hoogst waarschijnlijk niet over de 100km/u komen.

Weet ik heb ook nog niet besteld ik heb toch net een iets andere motor
En het gaat me wel lukken want deze auto heeft al heel wat wedstrijden gewonnen in handen van de vorige eigenaar!

Deze heb ik nodig SOLD Hobbyking 100a Brushless ESC & 6.5t motor - oOple.com Forums
Niet deze
MEP-100-3650.jpg

weet je niet wat SOLD betekend?
da gaat je dus nie meer lukken vriend

heb je wel in de peiling dat men je niet zo serieus neemt hier?

Bespaar je het geld en koop meteen een castle en een 2de slash voor reserve, mischien lening afsluiten?

Bespaar je het geld en koop meteen een castle en een 2de slash voor reserve, mischien lening afsluiten?

Ook leuk voor een filmpje - Tenshock 4600kv met een SC8 esc, lekker hoog vertanden en dan met 3s er tegenaan. Kan ook met een MMP en 4600 Castle oid, you get the drift.

4600kv op 3s
23/86 of 25/90
on road wielen

kan je zelfs nog wat hoger vertanden, zit je rond de 100km/h - theoretische snelheid.

Wel de gevolgen met ons delen :grin:

Och laat toch!!!
Ik hou wel van die mensen die alles beter weten met hun fantastische ongelofelijke verhalen.
En dan natuurlijk aan het eind een filmpje als bewijs!!!

Back