Brand in bunschoten! (Eekhoorn - quad battle in het bos) en filmpje Efteling !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je alleen vliegt zal het risico wel groter zijn, maar met een spotter en dus ook op het vliegveld in een stoel kan het gebeuren.
Nogmaals: erg vervelend voor je. Maar ik denk niet dat het ons weerhoudt, we zijn al voorzichtig

Oh en ik ben een dier en natuurvriend maar anderen dreigen met quad in de strot? Gaat wat ver idd

Als iedereen zich zo over je heen stort , dan ga je in verweer hè .
Ik ben Rotterdammer dus dan kan de nuance waarin dit gebeurd iets afnemen en zeg ik het ook zoals ik hè denk .
Vooralsnog is het mij nu wel duidelijk dat als we het ergens niet over eens zijn dat we de neiging hebben om met de meerderheid de tegenspreker aan te vallen met onder de gordel opmerkingen.
Daar verweer ik mij dan weer tegen ( ik typ me de pest hiero )

Cool down kerel...
Snap je frustratie en ik waardeer je waarschuwing
maar laat onze hobby en ons in waarde: wij respecteren mens dier en natuur

suppafly jij begon dat ze deze tak van de hobby moesten afschaffen en dan heb ik F you ;)

@ goser je kan ook te ver gaan...;)

ohja en trouwens die eekhoorns was maar grapje zijn te moeilijk te raken moet je zo dicht met je props langs de bomen:rolleyes:

Dat mijn anekdote betreft mijn belofte ook met een korrel zout genomen moest worden is ook de meeste ontgaan , ik vind het wel amusant om te zien dat iedereen er vol in gaat en op de kast vliegt :thumbsup:.

Je moet ten slotte lol hebben op een forum.

Suppafly , vind je bedreiging erg misplaatst
En dat hoort niet op een forum

En tuurlijk word hier het een en ander overdreven

Maar jij begint met z'n uitspraken te doen

Maaruh morge zijn we in Baarlo
Je bent van harte welkom
Kun je onze vliegkunste bewonderen
En we hebben te eten bij ons (quadcopters):mrgreen::mrgreen:

Crasher

Brand in bunschoten!

Ik zou mijn anekdotes maar beter omkleden met :) ;) en :p als ik jou was supafly
Die humor ontgaat me zo echt

Cool down kerel...
Snap je frustratie en ik waardeer je waarschuwing
maar laat onze hobby en ons in waarde: wij respecteren mens dier en natuur

Cool down :confused::confused:

Beste man ik zit hier met me pilsje ( 1 van de 5 die ik net met twee handen heb besteld ) en ik ben helemaal zen hoor .

De hele bedoeling was om eens te kijken waar dit heen ging .
Als er 1 niet gefrustreerd is dan ben ik het hoor :D

Suppafly , vind je bedreiging erg misplaatst
En dat hoort niet op een forum

En tuurlijk word hier het een en ander overdreven

Maar jij begint met z'n uitspraken te doen

Maaruh morge zijn we in Baarlo
Je bent van harte welkom
Kun je onze vliegkunste bewonderen
En we hebben te eten bij ons (quadcopters):mrgreen::mrgreen:

Crasher

Haha .

Maar bedankt ik vind Baarlo net ff te ver rijden , daarbij komt dat ik morgen al ga vliegen met me maatje .
Ps je moet niet alles te letterlijk nemen , en ik moet blijkbaar meer Smiles gebruiken hoor ik net :D:D:D:D

Ga nu ff fightclub glory kijken .

Bedankt voor het lachen mannen, hou het veilig en geen eekhoorns vermoorden aub :thumbsup:

Haha ja uit woorden alleen trek je vaak verkeerde conclusies
Ik begrijp het verhaal wel , maar ach overal worden wel regels overschreden denk ik ;)

( 50 cc yak )

ik snap dat het heel gevaarlijk is, maar de multi's waar hiermee word gevlogen hebben een veeeeeeeeeeeeeeel lager torque dan een benzinemotor en draaien zeer waarschijnlijk niet gelijk door heel je hand heen. Ik begrijp je bezorgdheid over alleen vliegen wel, een ongeluk zit in een klein hoekje...

Ik ben Rotterdammer

ohja mooie natuur daar .. 2struiken per 4 flatgebouwen
wat weet jij nu van natuur :confused:
wij leven in de natuur en zijn zuinig op onze Provincie hoor
pak je een pilletje en ga afkoelen op je balkonnetje

en dreig niet zo .. dit is een discussie
snap je ook wel zonder die beloftes van je :D

Zoooo, tis klaar jongens. :D
Geen gezeik iedereen rijk.
Ik neem ook een biertje!
We zijn het, zoals gewoonlijk, waarschijnlijk meer eens met elkaar dan dat we zelf denken.
Alleen de toon wordt niet altijd op de juiste hoogte geschat.
En zelfs dat is begrijpelijk.

Zo is't ben, punt uit zand erover.
Ik ga gebruik maken van het enorm bruisende uitgaansleven in gouda *kuch*. Wie weet gebeurt er nog een ongeluk onderweg, want je weet maar nooit hè, straks vliegt er een phantom in me gezicht. Indien dat het geval is: Jungs, ik heb een leuke tijd op het forum gehad met jullie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back