Bouwverslag Yak 54 (185cm) Pilot-RC

116 gr dat valt zat mee.
kan best in de yak, komt een motor op met zat power en full 3d zal het echt niet om gaan voor deze yak dus dat extra beetje gewicht.

het gaat hier in ieder geval niet meer over powerboxen en alle ellende die hierbij komt kijken :rolling:

Haha, had je ook maar bij mij moeten lessen vroeger :roll:
Dat kunnen we alsnog wel doen. Jij hebt zo'n mooi leraar-leerling systeem. Moet ik wel even mode 1 leren vliegen. Gebruiken we je jet gewoon als trainertje. ;)

het gaat hier in ieder geval niet meer over powerboxen en alle ellende die hierbij komt kijken :rolling:

Ja joh, proberen we net heel tactisch van dat onderwerp af te sturen, begin jij er weer over ;)

Hey Thijmen,

Mooie kist man!
Gaat helemaal goed komen bij die familie Floor, volgende week maiden?:p

Succes met de bouw Thijmen!!
Grt Leon

Hey Thijmen,

Mooie kist man!
Gaat helemaal goed komen bij die familie Floor, volgende week maiden?:p

Succes met de bouw Thijmen!!
Grt Leon

Nee Leon dat helaas niet:(:( , ik ga nu eerst sparen voor servo,s

Groeten Thijmen

Laatst bewerkt:
heey thijmpie!

wat een super mooie yak 54 heb je!
ik hoop dat je er veel vlieg plezier van gaat hebben!

wat mijn betreft gewoon een powerbox erin als je hem toch hebt liggen!

@alexzz het kan mischien overkill zijn om een powerbox in een 1.85 kist te zetten is het slimste om te doen want als je op een dag veel gevloegn heb en je accu is leeg dan heb je pech dan komt hij uit de lucht gevallen (ik heb er ervaning mee gahad sins dien heb ik overal in powerbox in zitten dan zie ik wanneer mijn accu's leeg zijn ) dus het is het beste thijmen

groetjes jinx

Alleen helpt een powerbox erg weinig tegen lege accu,s/lipo,s .:rolling:
Daar helpt een goede lader eerder .
En de juiste accu,s / lipo,s

Maar bij Thijmen op de club zitten genoeg ervarene piloten die hem met de juiste setup wel verder helpen . ;)

Mvg Johan

@alexzz het kan mischien overkill zijn om een powerbox in een 1.85 kist te zetten is het slimste om te doen want als je op een dag veel gevloegn heb en je accu is leeg dan heb je pech dan komt hij uit de lucht gevallen (ik heb er ervaning mee gahad sins dien heb ik overal in powerbox in zitten dan zie ik wanneer mijn accu's leeg zijn ) dus het is het beste thijmen

groetjes jinx

Deze moet ik toch even tegenspreken, want om daarvoor een comlete powerbox te monteren is onzin. Je hebt tegenwoordig van die ledstripjes die je in je ontvanger op een leeg kanaal kan aansluiten. Deze geven dan dmv een aantal ledjes dat gaat branden aan hoe vol je accu nog is.

Verder zou ik idd gewoon die powerbox erin zetten hoor! punt 1: omdat het gewoon kan.

Maar zoiezo om de reden waardoor ik mijn yak ben verloren, een stervende accu in de vlucht... (ja je hebt hier ook losse schakelaars voor, maar waarom als je een powerbox ''krijgt'' ;)) Het is wat gewicht, maarja de DLE30 heeft voldoende power :D

Verder topkist thijmen! ik was er superblij mee, en als die niet door een stervende accu naar benede was gekomen had ik hem nog met veeeeeel plezier gevlogen :D

Je hebt tegenwoordig van die ledstripjes die je in je ontvanger op een leeg kanaal kan aansluiten. Deze geven dan dmv een aantal ledjes dat gaat branden aan hoe vol je accu nog is.
Dat zijn stripjes die je valse hoop geven en onbetrouwbaar zijn.

nou dat wordt de volgende discussie :rolleyes: ohoh berto pas nou op ????

Back