Bouwverslag Yak 54 (185cm) Pilot-RC

Hierbij open ik mijn eerste draadje op die Forum.
Ik heb van dag mijn nieuwe kist op gehaald bij Jan van Brenk
www.rc-planes.nl

Ik hoop de komende maanden hier vedere informatie te plaatsen, maar we gaan nu eerst weer even sparen.

Groeten Thijmen

full

Laatst bewerkt door een moderator:
nette kist! :thumbsup:

maar is dit je eerste? dit is geen beginners-model :-(
je kan dan beter op zoek gaan naar een trainer waar de motor en servo's van je yak ook op passen zodat als je goed kunt vliegen met je heilige koe kunt vliegen ;-)

bijna vergeten: welkom op het forum!

groeten Robert

zo gijs , is die kleine weer verwend ?? ;)

veel plezier ermee.

mvg de kitter

we zijn samen op stap gegaan he :D
het is gewoon te gek zo mooi is hij. ik heb er nog over gedroomd ook, zo mooi is hij nu nog effe geld hebbe en spullen kopen en dan kan ik er volgend seizoen mee vliegen dat lijkt me supper gaaf:D
:-)
groeten Thijmen

Vader en zoon die vliegen, niks leukers om te zien, en vooral om te horen ;) Pakt altijd slecht uit voor senior, zowel op het veld als thuis.

maar is dit je eerste? dit is geen beginners-model :-(
je kan dan beter op zoek gaan naar een trainer waar de motor en servo's van je yak ook op passen zodat als je goed kunt vliegen met je heilige koe kunt vliegen ;-)
groeten Robert
leeftijd zegt niet alles hoor:evil:
bij ons op de club hebben we iemand die 10 jaar:yes: is en die kan met elk toestel wel vliegen en vliegt zelf beter dan sommige anderen die al meer ervaring hebben:D

Niek

Hee Thijmen,

dat doe je goed, de kist is groter dan jouw :-)

Damn, de jeugd gaat osn ouderen voorbij.

Weet nog wel toen ik met je aan het lessen was, man man man, wat was je eigenwijs.
Maar met wat dreigen luisterde je wel en het resultaat is te zien.

Veel plezier er mee :yes:

Grt,
Berto.

He Thijmen leuk dat ik je hier tegen kom,het vliegen van jou is o.k.heb ik wel gezien met de kist van Jan Brenk komt allemaal in orde:cool:
Dickie.

Back