@ Ron: Oh ja , daar bestelde ik ze idd.
Afgelopen dagen weer wat verder kunnen bouwen.
De wing filets zijn zo goed als klaar, onderzijde is 0,8 mm berken fineer en de rondingen gemaakt van 2 mm balsa gedrenkt in water. Alleen de voorste 4 cm zijn van vol balsa.
Dan moest ik een oplossing vinden voor de servo's. Staand zijn ze te hoog , en plat is er geen bevestiging. Een Imbus-schroef met een bolle imbus sleutel ging net niet. Dan zag ik op internet Servo's met dubbele bevestigingen , om ze ook plat te kunnen bevestigen. Dat kan ik zelf ook maken dacht ik!

2,5 mm GFK plaat besteld , wat getekend op de computer , frees z'n ding laten doen ... en voila:
PASST!!:
Inmiddels zijn van 1 vleugelhelft de flaps en ailerons aangesloten , kwiklink is natuurlijk vervangen door een kogelding kop
De middenvleugel is inmiddels ook geglast , geplamuurd en een laatste laag Parketlak erop:
Dat valt reuze mee dat werken met glasweefsel , ik ben blij dat het niet met epoxi hoeft , dat parketlak is ideaal!! Komende week komt mijn familie op bezoek , ik heb ze snel nog ff een bus glitsa mee laten nemen! van de Gamma , met kortingsbon van de Karwei ....als jullie het snappen , dan snap ik het
Morgen de andere vleugelhelft inorde maken voor de servo's en dan verder met de middenvleugel , vleugeldeuren maken en landingsgestel inbouwen.
Dan; Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb aan Robin (Mig 3 ) al gevraagd of die wat haden die had wel wat , maar ik hoop dat er iets interessanters is. Een intrekbaar staartwiel zoek ik voor de Lavochkin. Iemand een idee waar ik dat kan bestellen ( Electrisch).
Robin kwam met deze aan:
http://centuryjet.com/?s=La-7&post_type=product
Maar in de VS bestellen zie ik niet zo zitten en dan heb ik ook nog een aparte controller blijkbaar nodig. Zijn er niet van die dingen die rechtstreeks op een servo aansluiting kunnen?
Zo ziet het voor het model eruit:
Bedankt,
Cor