Zo Sjoerd niet stil gezeten !!! prachtig werk weer ik ga je langzaamaan weer volgen kerel 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Erwin, dank je wel. Heb je een tijdje gemist inderdaad.Zo Sjoerd niet stil gezeten !!! prachtig werk weer ik ga je langzaamaan weer volgen kerel![]()
klopt met het revalideren wat problemen gehad en een scheiding er bij maar ik ga straks weer bouwen als het wat beter gaat maar hersenschade opgelopen dus het gaat niet meer als voorheen dus eerst nog wat herstellen en dan ga ik het weer proberen of het lukt zien we wel .en anders wat langzamer.Hallo Erwin, dank je wel. Heb je een tijdje gemist inderdaad.
Komt goed SjoerdRustig aan Erwin. In ieder geval mooi dat je alweer zover bent. Is nogal wat gebeurt in een korte tijd. Sterkte voor de toekomst.
Dank je Tinus. Zou kunnen maar ik ben een slechte leermeester met een kort lontje.kan ik een airbrushcursus bij jou volgen Sjoerd ?![]()
![]()
Hallo allemaal,
Voor dat ik alles ga spuiten, wilde ik toch even laten zien hoe de constructie onderdeks is voor het lieren park. Deze moet natuurlijk verankerd zijn aan het schip om verrassingen tijdens het slepen te voorkomen. Ook de aansturing van de lieren is mogelijk interessant. Dus maar weer een paar plaatjes.
Hier zijn de 3 stuks ESC's te zien. Overigens heb ik deze weer gedemonteerd. Zullen worden vervangen door 3 andere. De reeds gemonteerde komen uit China en zouden volgens de beschrijving een vooruit en achteruit hebben. Heb van alles geprobeerd maar
Niet echt veel nieuws deze keer. De volgende Up-Date zal zijn dat dit gedeelte in de kleur staat. Tot dan.
Das geen lullig bootje, toppie gebouwd weer.
Klopt de verhouding van het "Vraagteken" cq J-Hook wel?
Dank je Marc.Dikke proficiat alvast,prachtige plaatjes.
Hopelijk ben ik na de winter ook bijna zover
Dank je Tinus,alsof ik het echte schip in de haven zie liggen als ik die foto's in het donker zie, werkelijk schitterend Sjoerd!
Wat moet je nu nog doen voordat het model klaar is ?