Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oh, wat een geweldige winkel lijkt dat. In Arnhem overigens ipv Haarlem.Baptist.nl
Als je een electro setup op het oog hebt, hoor ik het graag!Ik vlieg de mijne met een 15cc Saito viertakt,vliegt prima al ben ik wel een beetje klaar met die vette smeerboel en denk dat ik ook over ga op electro.
Succes verder.
....
Bij het monteren (erin schuiven) van de buis van de aansturing is deze op een plek gebroken. Moet ik dus iets omheen gaan knutselen.
Een heel ander ding waar ik mee bezig ben is nadenken over de motorisering. Heb ik nog alle tijd voor. Ik ben in augustus jarig, dus mooi moment om een motortje cadeau te vragen. Intussen ben ik me druk aan het inlezen in de 'electro' wereld.
Ja, dat is inderdaad veel handiger. De laatste stukken heb ik nu met elastieken gedaan. Moest wel wat beschermingshoutjes bij de randen ertussen doen om die randen te beschermen. De onderkant is nu dicht beplankt. Foto's volgen.Zo doe ik het papierenmal maken van de te beplanken delen ,overzetten op de balsa plank ,balsa plank door en door nat maken en rond je spantenvastzetten ,veel elestiek gebruiken .
als de balsa droog is heb een beplanking die een voudig is te verlijmen op je spanten ,rondom vast tepen met goedkoop afplakband.
vogelman