Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je kan beter even afplaktape van Tamiya scoren, plakt beter en de verf loopt er sowieso niet onder en het is iets meer buigzaam dan die Tesa rommel:music:
Toch is echt chrome mogelijk op lexan bodies... met Alclad 2
Wowie, wel een vet kleurtje zeg!
Heb jij trouwens een goede tip om spiegels vast te zetten? Op mijn Ferrari 458 bewegen ze alle kanten op.
Heb je wel een rubber ring aan de binnenzijde en dan de eclip erop.Wowie, wel een vet kleurtje zeg!
Heb jij trouwens een goede tip om spiegels vast te zetten? Op mijn Ferrari 458 bewegen ze alle kanten op.
Heb je wel een rubber ring aan de binnenzijde en dan de eclip erop.
Anders een kleine 2mm parker van binnen naar buiten in de spiegel draaien.
buitenzijde spuiten gaat het meestal niet worden..... geen glans in Lexan verf......
buitenzijde spuiten gaat het meestal niet worden..... geen glans in Lexan verf......
Lol, gaat een bijzondere kap worden. Doet me denken aan deze "graffity-achtige" Optima Mid kap die ik een tijdje terug op de kop heb getikt:
![]()
![]()
Is trouwens geen standaard kap, maar een after-market kapje wat in de tijd van deze auto werd gemaakt, omdat de originele erg duur waren. Om copyrightproblemen te voorkomen, was de kap op een paar puntjes wat aangepast, zodat het geen directe kopie was.
Normaal ben ik voor zo strak mogelijke look, maar nu weet ik dat het anders ook gaaf kan zijn.