Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Pingu,Johan, ik wil niet een wijsneus wezen, maar moet je die planken aan de achterzijde niet wat verder door laten lopen??
Straks moet je het aanhelen met allemaal kleine hoerestukjes
Bedankt voor de tip.. Ik zal er eens naar kijken.. De uitdaging moet inderdaad niet uitdraaien op een "ten onder gaand schip"Het gevaar met deze manier van oplengen is dat de sterkte veel minder is, en je moet erom denken dat je geen knik in je scheepswand krijgt.
Als ik jouw was, dan zou ik ook eens kijken of je de constructie van de spiegel er nu niet op zetten kunt, anders groeit een uitdaging misschien wel naar een hele serieuze uitdaging![]()
Ja het is zeker een prachtig schip.Dat moet je zeker niet willen, Dit is tenslotte een verschrikkelijk mooi schip.
Ik ben ook heel benieuwd hoe je Sovereign er straks uitziet op jouw manier, dus zonder verf. Doe je op de scheepshuid ook geen verf?? daar waar de versieringen komen??
Inderdaad, daar is wat voor te zeggen. Ik zou daar maar even mee stoppen Johan met dat zichtwerk, je zal die romp nog zat door je handen laten gaan met het beplanken. Nog een vraag of liever een tip: in hoeverre ben je in staat om zelf hout te zagen? Ik zou die dek elementen zoals leuning en roosters zelf namaken van echt hout. Dan zie je die lagen niet meer van het multiplexmooi hoor , maar raakt het dek niet beschadigd als je verder met de romp ga .
Ja dat klopt. Ik had het ook al eerder gezien. Maar ik neig toch altijd naar de volgorde van de handleiding.Inderdaad, daar is wat voor te zeggen. Ik zou daar maar even mee stoppen Johan met dat zichtwerk, je zal die romp nog zat door je handen laten gaan met het beplanken. Nog een vraag of liever een tip: in hoeverre ben je in staat om zelf hout te zagen? Ik zou die dek elementen zoals leuning en roosters zelf namaken van echt hout. Dan zie je die lagen niet meer van het multiplex
Hoi Hans,Fabrikanten lossen dit op door als allereerste zin in de bouwbeschrijving te zetten:
"Lees deze bouwbeschrijving zorgvuldig door alvorens aan het model te beginnen...."
Maar wij mannen zijn eigenwijs en beginnen gewoon (ik tenminste [emoji14] )
Ik ben nog veel eigenwijzer. Ik lees niet eens een BBFabrikanten lossen dit op door als allereerste zin in de bouwbeschrijving te zetten:
"Lees deze bouwbeschrijving zorgvuldig door alvorens aan het model te beginnen...."
Maar wij mannen zijn eigenwijs en beginnen gewoon (ik tenminste)
Haha, Jij hebt al zoveel ervaring Ron, dat je die ook niet meer nodig hebt [emoji106]Ik ben nog veel eigenwijzer. Ik lees niet eens een BB![]()