Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe het precies gemaakt wordt weet ik ook niet, maar dat is van ondergeschikt belang, omdat de firma Saemann dit perfect in de vingers heeftHoe heb je dat laten maken?
Ik lever geen fotobelichtingsmateriaal aan. Ik neem aan dat jij met "zetwerk" het ontwerp bedoeld?Leverde jij het fotobelichtingmateriaal aan en hoe kom je aan het zetwerk voor dit etswerk zodat Saemann het verder kan maken?
Ik neem aan dat Alpaca een andere naam is voor Neusilber?Waarom koos je voor Alpaca en niet voor messing? Was dat jou keus of van dat bedrijf?
Als dingen niet duidelijk zijn Paul, zeker niet stoppen met vragenRest mij nog 1 vraag en dan zal ik erover ophouden.![]()
Tekende je dit meteen op schaal of was de tekening groter zodat Saemann het verkleinde tot 1:50 voor extra detail?
Het viel ons op dat op de etsplaat de naam Rotterdam staat terwijl de Smit Kamara (op foto's dan) steeds de haven Antwerpen heeft. Is deze veranderd naar rotterdam??
Euh, nee niet echt, gewoon een spitse ronde punt gebruikt.Dat ziet er perfect uit zeg, hier heb je zeker een speciaal soldeerpuntje voor nodig?
Nee hoor, staanders staan wel degeljk op deze wijze. Zal wel met een stukje standaardisatie te maken hebben. Op deze manier ben je onafhankelijk van de traphoek. Met de relingsteunen zoals jij bedoeld moet je ze voor iedere traphoek weer anders maken, en kun je dus niet aan serieproductie doen.super tof.. maar ehm... moeten de staanders van de trapleuning niet vertikaal staan?