Tuurlijk, had even niet aan de on-gespannen situatie gedacht.Het zou kunnen omdat het nog gespannen is we gaan het proberen recht te zetten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tuurlijk, had even niet aan de on-gespannen situatie gedacht.Het zou kunnen omdat het nog gespannen is we gaan het proberen recht te zetten
ga je er ook nog zeilen op aanbrengen?
Prachtig schip, mooie kleur ook.
Ik kijk wel een beetje raar tegen het vooraanzicht aan, alsof de boegspriet scheef zit? Of onder een hoek gefotografeerd?
Zou de boegspriet anders misschien de mast in de weg zitten
Van begin 16e eeuw tot ca. 1670 lag de boegspriet aan stuurboord langs de fokkemast en de bevestiging aan de kiel was niet evenwijdig maar schuin. Later werd de boegspriet tegen de fokkemast gezet en door de voorsteven gesteund. Hij lag nu , evenals alle andere masten over de volle lengte op de hartlijn van het schip.
Ik denk dat je dit bedoeld Robert.
Ik heb het even geprobeerd,
Je maakt eerst een lus om het blok, met het touw in de groef, je zorgt dat je een langer stuk overhoud, dit sla je terug naar het blok en leg hier een paar windingen van een dunner touwtje omheem, dit is te zien aan het donkerdere touwtje.
Restanten afknippen en borgen met een beetje verdunde houtlijm.
Dat is mijn idee erover
Germt
Ik denk dat je dit bedoeld Robert.
Ik heb het even geprobeerd,
Je maakt eerst een lus om het blok, met het touw in de groef, je zorgt dat je een langer stuk overhoud, dit sla je terug naar het blok en leg hier een paar windingen van een dunner touwtje omheem, dit is te zien aan het donkerdere touwtje.
Restanten afknippen en borgen met een beetje verdunde houtlijm.
Dat is mijn idee erover
Germt