Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat is het verschil?schottels of azimut?
schottels of azimut?
Als het om 360° draaibare straalbuis roeren gaat (azimut) moet je even bellen naar
Wouters in Oud Beijerland.
Dacht in de gauwigheid te zien dat zij die had (weet niet hoeveel of hoe groot) toen ze voor mij een marx hectoperm zocht.
Arbasco, volgens mij moet een zekering tussen de pluspool staan. Dat geldt evenzo voor een schakelaar. Nu maakt het met gelijkstroom niet uit maar voor de goede orde.:wink:
Groeten Paul
Foto geeft hij niet weer op de iPad.
ArbascoBedankt voor de tips, Ik zal het eens even proberen. Het ging om de schottels, in werkelijk heid zeten er azimuts onder het schip, maar dat is denk ik een lastig verhaal bij 1:100. Ik wil eventueel kijken of ik de schottels met een tanwiel aan kan sluiten op de servo waardoor de uitslag groter kan worden als ik de servo aanpas. Ik heb nog even geen idee hoe, ik ga het eerst allemaal aansluiten met gewone servo's en misschien later aanpassen.
Doordat ik op het moment niet thuis ben wordt er even weinig gewerkt, maar wel nagedacht
Ik heb een schetsje gemaakt van hoe ik de boel straks wil aandrijven. Denken jullie dat dit kan met 2 14,4 volt accu's en de 4 400 motoren die ik heb liggen? Zijn de regelaars en motoren op deze manier goed aangesloten?
![]()
Afgezien van de reeds eerder gemaakte opmerking, dat je de zekering beter in je + aansluting vanaf de batterij kunt plaatsen
Tijdje offline geweest. Geboren Groninger, inmiddels 9 jaar op Texel.Tsja, de Ostrea is natuurlijk een behoorlijk apart object, en best wel een indrukwekkend stukje van onze recente geschiedenis.
Ik weet nog dat ik hem vroeger als klein jochie wel eens probeerde na te bouwen van LEGO, met van die ouderwetse gesegmenteerde rompdelen om hem te laten drijven. Was niet echt een succes, maar de Ostrea is me wel altijd bijgebleven.
Ik hoop ook dat de TS hem afgebouwd krijgt, het is geen makkelijk schip om na te bouwen
@ Arbasco:
Groningen en Den Burg? Geboren Texelaar? Van wie ben je d'r één?
(paps en mams wonen ook in Den Burg. Overigens ken ik Groningen ook goed; ik ben er geboren en de helft van mijn familie woont daar...)