Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De officiële prijs is 700 dollar, maar er zijn de hele tijd aanbiedingen, dus voor minder moet het ook lukken.wat kost zo n lazer . machine
Als je bij mij kijkt zie je daar in de onderste gangen een behoorlijke kromming in de gang. Als ik die 0lat bekijkt komt dat ongeveer neer op een kromming van 2,5 keer de breedte. Dit gaat bij mij over een gang of 3 a 4. Het ligt er ook aan of je een slanke boeg neemt of er een die lijkt op een baksteen. Bij die laatste mag je ook tegen het onderste berghout eindigen. Zie de fluit van Ab.
De replica van de 7p heeft ook de gangen op de eerste berghout eindigend, is puur het 8dee van de bouwer begreep ik. Was ook sceptisch, maar de uitleg van Ab was duidelijk. Mijn boeg is gestroomlijnder en minder de baksteen vorm om het zo uit te drukken. Mijn eerste gang is inderdaad overal even breed, op de zandstrook. De verjonging is minimaal.Het plan vooralsnog is om elke plank vooraan op de voorsteven te laten eindigen, dus inderdaad niet zoals bij een fluit e.d.
Bedoel je met kromming de hoogte in, bij de voorsteven? Of hoe de volgende gangen de eerste gang als het ware omsluiten?
Heb jij jouw eerste gang overal even breed gemaakt (behalve afschuining aan de voorkant)?
Hallo Mathias, lang niets meer vernomen van je "Pinas" project, ben je er nog aan bezig ??