Vandaag nog een paar draadjes gespannen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Hans,Ik zet de knoopjes in de draadjes altijd vast met een druppeltje witte houtlijm.
Gaat dat nog als je de draad door de bijenwas gehaald hebt?
Heel heel druk bezig met de laatste loodjes - ja, die zit er opThanks Kim! Veel werk, maar leuk om te doen [emoji2] .. Hoe is het bij jou met het aflakken ? Zit de tweede laag er op?
Hoi Johan,Vervolgens heb ik de kanonnen in de kanon gaten gemonteerd. achter de kanon gaten zit een hout plankje waar een gaatje in geboord dient te worden zodat de loop van ieder kanon hierop gelijmd kan worden. Ik vond ze er nogal ver uitsteken en heb ze later dieper gemonteerd.. ( maar in onderstaande foto's steken de kanon lopen er nog ver uit )
Ook heb ik de decoratie stukjes op de zijkant gemonteerd met houtlijm. Bekijk bijlage 243166 Bekijk bijlage 243167
Hoi Ron,Hoi Johan,
ziet er goed uit. Worden die geschutspoorten bij de kit geleverd?
Oh oke. Ja dat heb ik niet gedaan. Ik had dat inderdaad wel kunnen doen, maar heb dit niet gedaan omdat het in de tekeningen ook niet wasDag gaat men vooruit bij Constructo. Voorheen kreeg je alleen nogal grove scharnieren. Ze hebben klaarblijkelijk goed naar Corel gekeken. Je had wellicht nog een gaatje in het luikje kunnen boren om er een zogenaamde "poortdraaireep" (treklijn) in aan te kunnen brengen.
Dank je.. Ik zie natuurlijk zelf als bouwer de minpunten / verbeterpunten en wat eigenlijk niet zou moeten. Maar desondanks is het schip goed geslaagd vind ik. [emoji569] [emoji819]Mooi schip geworden Johan