Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben hier gelijk naar gaan kijken.Ik verkies daarom een bouwhelling waar het schip stevig los in ligt
Dit is idd erg makkelijk. Ik had ze wel gezien maar niet echt aandacht aan gegeven.tijdens werkzaamheden kun je hem schuiven zoals je wil
Leuk is het niet. Maar ben allang blij dat er geen houtbreuk is. Tis een avondje aanklooijen tussen alle andere touwen door(met pinceten en tantartshaken) maar het gaat gelukkig goedkomen.Heel jammer Dirk, helaas even uithuilen, en repareren is de enige mogelijkheid.
Succes hiermee.
Dat was zeker zo.. en ik was me toch een partij kwaad op mezelf .. ben al vanaf mei 2020 bezig met dit schip. Met 2 tussenposes van een maand.in onze scheepsbewoordingen een ra....
Als je interesse hebt, hier de link naar de VOC Woordenlijst:Tja... al die termen.... korvijnen, achtersteven, boegspriet.
Ik heb al een pakket gekocht van een ander merk. Wordt vandaag geleverd met PostNL.Of je koop een kolderstok pakket
Het was als geintje bedoelt, in de handleidingen van kolderstok worden de termen goed uitgelegd.Ik heb al een pakket gekocht van een ander merk. Wordt vandaag geleverd met PostNL.