Ja dat is het zeker, en experimenteren blijf ik zeker doen, kijken of ik met die ledjes wat mooie dingen kan maken.Dit lijkt wel een heldere vooruitgang met al dat licht.
blijf lekker experimenteren.
vgr Marc
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat is het zeker, en experimenteren blijf ik zeker doen, kijken of ik met die ledjes wat mooie dingen kan maken.Dit lijkt wel een heldere vooruitgang met al dat licht.
blijf lekker experimenteren.
vgr Marc
Vandaag een mooi dagje om te knutselen met deze regen. Zo juist het dakje voor op de stuurhut gemaakt. Meteen even op de hut geplaatst voor een leuk plaatje te schieten, tevens meteen de schoorstenen er bij geplaatst voor een mooi totaal beeld te krijgen. Nu eens kijken wat ik zo meteen ga aanpakken.
Hallo ik heb ook een Hunter die ik wil bouwen maar ik mis het instructie boekje wat bij u op de foto staat!kan ik die van u over kopen of een kopie ervan? Of weet u misschien waar ik die nog aan zou kunnen komen? Mvg. E. Swart
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo e swart dan zou ik het boekje al moeten kopiëren, ik verkoop hem niet graag. En waar je nog een exemplaar kunt kopen zou ik niet weten. Kan volgens mij nog al moeilijk zijn.
Hallo e swart dan zou ik het boekje al moeten kopiëren, ik verkoop hem niet graag. En waar je nog een exemplaar kunt kopen zou ik niet weten. Kan volgens mij nog al moeilijk zijn.
Ik heb even een pb,tje gestuurdZou u dat willen doen voor mij?
Weet u welk boekje ik Bedoel? En wat zou u er voor willen hebben
Voor het Kopie? Mvg.
Google eens op: handleiding Happy Hunter. Zie een pdf document in de lijst van rcgroups.com. Of downloaden wat oplevert heb ik op de tablet niet geprobeerd. Hieronder de link, uitgeprobeerd op de laptop. In 4 talen waaronder Nedelands. Zo moeilijk was het ook weer niet. Gr. Klaas
https://www.rcgroups.com/forums/showatt.php?attachmentid=5489375
ik heb het betreffend boekje ook digtaal liggenZou u dat willen doen voor mij?
Weet u welk boekje ik Bedoel? En wat zou u er voor willen hebben
Voor het Kopie? Mvg.
Dan zou ik even moeten zoeken op de telefoon en computer, dat zal ik straks even doen.Wauw, voor ik zo ver ben.
vraagje? Heb je misschien nog een foto van de motoren voor het dek erop ging?
Ben een beetje onbezonnen in een project gedoken en heb een oude Robbe bouwdoos gekocht. Daar zit de oude motorfundatie in gebaseerd op de motoren met een tandwielkastje terwijl ik nu de 744/50 set voor de HH gekocht heb bij Krick. (net als een nieuwe set straalbuizen)Ik heb nog even gezocht maar heb daar helaas geen foto's meer van. Waar was je precies na op zoek? hoe ze moeten staan of hoe ze geplaatst moeten worden? misschien dat ik een foto door een luik kan maken