A
Arvid
Guest
En natuurlijk 25/26 augustus in Oss. Knap werk! Heb je de deur niet eens nodig gehad bij je oma.... :wink:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Danny Mulders zei:ik ga denk ik een klein funkistje met de restjes maken
Volgende keer zou ik als ik jouw was het rolroer liggend monteren in een gemaakt bakje, dan steekt alleen het uiteinde van de servoarm uit.En hier istie dan, de tweede rolroerservo, op een andere manier maken ging helaas niet, maar vind het toch wel geslaagd :wink:
Dankjeweljan brilman zei:Mooie wieltjes!![]()
het is de bedoeling dat ik hem invlieg, maar uiteraard kunnen mijn zenuwen weer eens opspelen :wink:jan brilman zei:Wie gaat 'm invliegen?
ik ben gewend om mijn toestellen kritisch te vliegen, als ie ook maar iets te langzaam draait naar mijn zin word ik gek :roll:jan brilman zei:De aansturing van dat rolroer wordt zo wel erg kritisch! Kan die niet verder naar boven op de roerhorn?)
Danny Mulders zei:spelden ging bijna niet want de achterlijst is maar 5 mm dik, en de schroeven zweven net voor de achterlijst, met spelden zou dit moeilijk gaan :wink: