bouwverslag cap 232

das balen. ik zit er sterk over te denken om mijn extra een zwaardere motor te geven. het schijnt er tricky te zijn om met een .46 te spelen. 4taktertje lijkt me wel wat :)
 
ik heb met mijn cap gevlogen
hij is nu goed:D
moet wel even wenne met landen
moet een 3punts landing maken met de trim zo ver dicht dat de motor net niet uit staat
morgen de cocpit even spuiten
bedankt ben!!!
 
vandaag even lekker aan het vliegen geweest met de cap
op de kop op 4mtr hoog/laag;)
foto`s komen nog
maar wie weet waar ik een nieuwe motorkap en wielkapen kan halen
dit begint te scheuren
 
sorry marco maar heb het vandaag toch op gegeven
vloog inverted op 5 meter ofzo en drukte down om hoogte te winnen en op 15meter sloeg de motor af dus draaide ik hem snel om en proberen weer naar het veld te komen maar is niet gelukt en kwam in de uien
rudder afgebroken en gear helemaal verbogen:(
gear.jpg


rudder.jpg


ik lijm het als ik trug kom van praag en vlieg er nog een x mee en dan gaat hij weg....
 
ja zonde, maar waarom zet je er dan geen andere motor op, of je vernieuwd de brandstof toevoer
 
aaah jammer raymon was zo`n mooi toestel maar gister wasie toch ook goed ? vreemd vloog zo mooi
mja suc6 der mee enne raymon nu je toch aan het lijmen gaat kun je die van mij ook mooi ff doen :P

@jeehaa ander motor heeft denk ik geen nut omdat die gewoon super loopt :)
 
ik kreeg toch sterk de indruk dat raymon niet tevreden was over deze. zou ik ook niet zijn overigens als hij bij geïnverteerd vliegen geen brandstof meer krijgt.
 
het kan toch zijn dat de motor/demper combinatie een te lage druk geeft op de brandstof tank... of een slechte klunk. ik zou even de gear weer buigen, even wat tijd in de staart steken en het motor compartiment onderhanden nemen om dit soort dingen te voorkomen.
 
ik denk inderdaat eerder dat het probleem in zijn tank zit filter klunk drr in en volgens mij raymon moet jij die pijpjes van die tank waar de uitlaat op komt en het vullen naar boven buigen.
want ik dacht als de tank druk slang in de methanol blaast krijg je bubbels of denk ik dat verkeerd ? en als je opde kop vliegt krijg de clunk michien een moment dat ie lucht bellen zuigt ?.
tis maar simpel gedacht maar zou kunnen
 
ik weet het niet ;) maar ik doe hem wel weg
ik was gister zo blij dat ik een x thuis kwam dat ik niets hoef te repareren
en die tank zit goed
het ging gister ook 4 vluchten goed en vandaag ook 3
 
Erg jammer dat je 'm weg wil doen. Ik zag dat je toch wel erg veel plezier hebt bij het vliegen.

Zaterdag had je wat rotzooi in de brandstofslang. Kan het zijn dat er rommel in de brandstof zit? Waar heb je brandstof filters zitten?

Geef het niet te gauw op!!!
 
gouw op geven doe ik niet nico maar ik wil het al eigelijk van af dat ik er problemen mee heb
maar papa gaat me toch tegen houwe
maar ik vind het zo vreemt die motor wilde op die delta niet uit en nu gaat hij eigelijk alleen maar uit
ik heb er ook heel veel plezier mee ik vind het super vliegen maar ik wil niet elke x met problemen thuis komen of schade dat ben ik nu is zat
 
Back
Top