Na het berichtje van Piet, over de "pardoens", heb ik het boek van Rolf Hoeckel. (Modelbouw van schepen 16de en 17de eeuw) te voorschijn gehaald. Aangeschaft in begin Januari dit jaar.
En ben er eens ingedoken.
Werkelijk een openbaring. En de pardoens gevonden.
De volgende morgen was ik behoorlijk ziek. Griep of verkouden. Bed rust en Woensdag en Donderdag wat gelezen. Ben een hoop wijzer. Is een aanrader als je dit kan bemachtigen.
Vrijdag en gisteren maar eens verder gegaan met de resterende pardoens.
Verder de onderdelen geschilderd voor de laatste hoge dwarsreling en de 10 ornamenten langs de fortuining.
Als laatste even de 3 masten en de boegspriet geplaatst. Voor de richting van de vlaggenmast op het achterdek tegen de spiegel.
Maar dat komt morgen.
Het lijkt maar 1 mast, dat is dus goed, want dan staat en ligt alles netjes in lijn.
Zo dat was het voor deze week. Volgende week er weer gezond tegenaan.
En ben er eens ingedoken.
Werkelijk een openbaring. En de pardoens gevonden.
De volgende morgen was ik behoorlijk ziek. Griep of verkouden. Bed rust en Woensdag en Donderdag wat gelezen. Ben een hoop wijzer. Is een aanrader als je dit kan bemachtigen.
Vrijdag en gisteren maar eens verder gegaan met de resterende pardoens.
Verder de onderdelen geschilderd voor de laatste hoge dwarsreling en de 10 ornamenten langs de fortuining.
Als laatste even de 3 masten en de boegspriet geplaatst. Voor de richting van de vlaggenmast op het achterdek tegen de spiegel.
Maar dat komt morgen.
Het lijkt maar 1 mast, dat is dus goed, want dan staat en ligt alles netjes in lijn.
Zo dat was het voor deze week. Volgende week er weer gezond tegenaan.