de lipo's kunnen er goed tegen hoor.
MAAR:
een koude lipo geeft zijn vermogen niet af.
zelfde als met de nimh's, als die koud zijn gaan ze maar de helft van de tijd mee (zakt het voltage te ver)
als het voltage zakt, houdt dit in dat de accu gewoon niet kan leveren
Oftewel, de kou verstoort het chemische proces.
Als je dit weet, en je zorgt dat je de accu's lekker in de warme auto laat liggen, of je stopt ze in je zak voor je gaat vliegen, zijn ze iig al op kamertemperatuur.
Niet eerst laten bevriezen, en daarna ff snel boven een vuurtje ontdooien, gewoon die dingen niet laten bevriezen..
Zijn ze eenmaal op die temperatuur, kun je ze gewoon gebruiken en zullen ze niet eerder inkakken dan normaal.
MAAR:
een koude lipo geeft zijn vermogen niet af.
zelfde als met de nimh's, als die koud zijn gaan ze maar de helft van de tijd mee (zakt het voltage te ver)
als het voltage zakt, houdt dit in dat de accu gewoon niet kan leveren
Oftewel, de kou verstoort het chemische proces.
Als je dit weet, en je zorgt dat je de accu's lekker in de warme auto laat liggen, of je stopt ze in je zak voor je gaat vliegen, zijn ze iig al op kamertemperatuur.
Niet eerst laten bevriezen, en daarna ff snel boven een vuurtje ontdooien, gewoon die dingen niet laten bevriezen..
Zijn ze eenmaal op die temperatuur, kun je ze gewoon gebruiken en zullen ze niet eerder inkakken dan normaal.