De hele transmissie ook weer 'aangesloten'.
Voor de ophanging van het [10x8][10x4]-box 2, nieuwe chassis dwarsbalkjes gemaakt, met de nodige uitsparringen etc.
De as van motorgearbox ( hoge en lage gear ) naar de [10x8][10x4]-box verbeterd:
Schuifmechanisme aangebracht op de as zodat de as beter/eenvoudiger te plaatsen/verwijderen is.
UIteraard de boel weer ff laten draaien: prachtig gewoon!
Vanaf dag 1 wist ik al dat differentieel in en weer uit, een zware overbrennging zou zijn.
Je gaat van groot tandwiel naar klein tandwiel. Bij een volgend project zal ik dat anders doen.
Voor de ophanging van het [10x8][10x4]-box 2, nieuwe chassis dwarsbalkjes gemaakt, met de nodige uitsparringen etc.
De as van motorgearbox ( hoge en lage gear ) naar de [10x8][10x4]-box verbeterd:
Schuifmechanisme aangebracht op de as zodat de as beter/eenvoudiger te plaatsen/verwijderen is.
UIteraard de boel weer ff laten draaien: prachtig gewoon!
Vanaf dag 1 wist ik al dat differentieel in en weer uit, een zware overbrennging zou zijn.
Je gaat van groot tandwiel naar klein tandwiel. Bij een volgend project zal ik dat anders doen.