Bouwstrip: the Snake of Saale Valley

Work In Progress: ZANDFILTERS

frame374vergetenrivette.jpg

frame375vergetenrivette.jpg

500 bouwuren..daar zit ik nu ook net aan met de kiowa,en er gaan er idd nog veel meer bijkomen..
Het resultaat zal ook hier uiteraard subliem zijn, maar dat wisten we al hé...

groeten,

Didier

Hei hei ...

Wooooaaaaw ook al 500 bouwuren , TOP TOP ..
En het resultaat mag weer gezien worden , wat een detail op die zandfilters . ;-)

Goed bezig Nick ;-)

Grtz
Ron

Whaaauw !!!!!!!!
Je bent er echt weer goed ingevlogen zenne!!!!
Hopelijk heb je er weer zooooooo veeeeeel plezier in dat we nog meer van dit moois te zien gaan krijgen.

Woooooooooaaaw .....

Heel mooi gemaakt Nick , prachtig bedacht en uitgevoerd .
En ik moet het niet meer zeggen , maar je bent vlotjes bezig , ;-)
En ik ben content dat jij zelfs sommige methodes toepast die ik indertijd op mijn COBRA heb toegepast .. :banana:

Hopelijk zien we je snel weer terug in het Belgenland , want na U reis rond de wereld ben ik weer benieuwd naar het vervolg van deze COBRA .

Grtz
Ron

Woooaaaaaw ....

Das zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer goe gelukt Nick , ;-)

TOP gedaan man , en door blijven bouwen he .. ge zijt goe bezig ..

Grtz
Ron

Wees gerust Ronny... ik blijf doorbouwen. Elke dag probeer ik om gemiddeld minstens 1 uur bezig te zijn met de Cobra. En... als ik in't land ben komt er voortaan elke vrijdagavond een posting over de vorderingen.

Heligroeten en tot morgen in Hulten,

Nick

Aaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ....

Een fles limonade van CORA ... en een MOTIP Filler dop ... :banana:

Dit is de MAX ... ik weet weer wat te doen aan mijn eigenste COBRA , want dit moest ik ook nog hebben .
Soms is wachten op het werk van de coach lonend , thx thx thx thx thx ...

Er zullen nog een paar zaken zijn die we samen moeten gaan ontwikkelen , maar doe zo verder , het wordt steeds mooier en mooier ;-)

Grtz
Ron

@ Sar Scott,

Op de achtergrond zie je idd. een afzuiging voor het airbrushen, maar het apparaat is niet home made.
Het een stand alone afzuiging van Createx die ik heb gekocht bij Airbrush Almere.
Bij gebruik tijdens het airbrushen wordt zo een groot gedeelte van de overspray opgezogen.

2tps.jpg

@ Stratus,

Ik bouw rustig verder Ronny, elke dag een beetje.
Komende week wordt de turbine verder ingekleurd...

Heligroeten,

Nick

Laatst bewerkt:
Schitterend alweer, hoe je van simpele dagdagelijkse dingen mooie schaalspullen kunt maken.. inspirerend :-)

groeten,

Didier

Back