HBZWEEF
PH-SAM
Inmiddels zijn ook de laatste finishing touches aangebracht. De cabineruitjes, registratie, belijning en water transfers. Keilkraft logo's van het internet geplukt, uitgeprint, overgespoten met blanke lak, laten weken in water en op z'n plek geschoven. Vervolgens nog een beschermlaag acryl over de transfer. Ben wel tevreden met het resultaat [emoji3].
Het totaal gewicht komt uit op 260 gram en het zwaartepunt is volgens tekening. Uitgerust met een miniem buitenlopertje, Frsky D4R-II ontvanger, twee Diamond D5.4 servo's op richting en hoogte en een 500 mah accu, wat allemaal mooi in het vooronder is opgeborgen. De roertjes zijn aangestuurd m.b.v. kralensnoer voorzien van staaldraadlitze met een plastic buitenkant ( single pull). De tegenkracht wordt verzorgd door kleine veertjes in de roeren.
De motorisering is wat aan de kleine kant maar hij moet uiteindelijk gaan vliegen als een echt vrijevlucht sportmodel. Start en stijgen tot een hoogte van100 meter en dan uitzweven en hooguit de zender gebruiken om lange wandelingen te voorkomen..
Het totaal gewicht komt uit op 260 gram en het zwaartepunt is volgens tekening. Uitgerust met een miniem buitenlopertje, Frsky D4R-II ontvanger, twee Diamond D5.4 servo's op richting en hoogte en een 500 mah accu, wat allemaal mooi in het vooronder is opgeborgen. De roertjes zijn aangestuurd m.b.v. kralensnoer voorzien van staaldraadlitze met een plastic buitenkant ( single pull). De tegenkracht wordt verzorgd door kleine veertjes in de roeren.
De motorisering is wat aan de kleine kant maar hij moet uiteindelijk gaan vliegen als een echt vrijevlucht sportmodel. Start en stijgen tot een hoogte van100 meter en dan uitzweven en hooguit de zender gebruiken om lange wandelingen te voorkomen..

