Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kan iemand mij vertellen hoe ik in deze nieuwe lay out een foto als bijlagen kan plaatsten zodat deze ook te zien is.
Nu krijg ik alleen een blauw vakje met file naar en een prullenbak te zien. Bekijk bijlage 616089
Je gaat met je cursor in de tekst staan waar je de foto wilt hebben.
Daarna klik je op het foto icoontje tussen de ketting en de smilie. Daar kun je de foto dan in een vakje slepen of klikken en de foto vanuit een folder kiezen.
Voordat ik verder ga heb ik eerst nog de dek planken van "spijkers" voorzien.
Dan ben ik eens gaan kijken hoe het met de galerijen zit. Deze lopen naar voren schuin naar beneden onder een hoek van Ca 10 graden. De torentjes daarin tegen staan loodrecht. Dat betekent dat ik de onderzijden van de torentjes zal moeten aanpassen.
Dan moet ik ook nog eens kijken hoe het uitkomt met de "piek" die bovenop de torentjes komen. Dat vooral bij de achterste van de onderste galerij. Als ik het goed uitgemeten heb komt deze nagenoeg tegen de de onderkant van de galerij daarboven aan. Kortom even een puntje om over na te denken. Dan wil ik ook en torentjes beplanken in schotelvorm.