(Bouw)Verslag van de HMS Victory ,De Eendracht ,Titanic, Americo Vespucci

romp

Timberwolf.

Ik heb de foto's bekeken, en ik moet zeggen , dat ziet er goed uit, als je die onderdelen gebruikt, ben je goed gezig, het kost je wel wat, maar het resultaat zal er wel naar zijn.
Hou me op de hoogte, zeker als je iets besteld hebt, wil ik dat graag weten, hoe het er uit ziet, of de kwaliteit aan je verwachtingen voldoet.
k'ben erg benieuwd.

Ik begreep dat je de naam van dit draadje wilde veranderen. Dat kan als je naar de allereerste boodschap gaat en die "edit". Dan "meer opties" aanklikken, en dan kan je ook de titel wijzigen.

Groet,

Ad Bakker

ik ben begonnen met de hms victory deel 1/4 klaar nu wachten op de rest.

ik ben ook bezig met de bouwplaat van de arc de triomphe.

vandaag myn spanten in elkaar gezet ,en op de kiel uit geprobeerd.

het begint al een groot schip te worden.

de barkas en de kannonen doe ik later.

ik heb vandaag de 3 dozen met deel 9/20 uit gepakt , voor ik kan zien zit alles er in .

ik ga het binnen kort het in elkaar zetten , en ik zal de aan wyzingen van ron zyn forum goed lezen en door nemen.

ik heb in amerika geen goeie ideeen of spullen gezien wat me verder kan helpen met de boven bouw van de uss missouri.

misschien stoppen met de hout/karton versie en de plastic versie van 1:350 kopen..

full
de romp voor proef in elkaar gezet.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb de zy latjes en de deklaten er in , dus nu dek 2.

ik vind de deklatjes er dun had wel 3mm mogen zyn ,meestal kryg je dikkere deklaten .

ik ga er dunne steuntjes onder zetten in het midden .

foto volgt.

ik ben nu ook weer begonen en heb de eerste latjes er op.

wat de verfset betreft als hy te duur wordt, koop ik gewoon los verf in de winkel revel enz.

Back