In de lucht verplicht maximum afstand van 1,5m dan?
Ik hoop "minimum", anders moeten we weer heel veel gaan plakken als er maar zo een klein vlieg gebied beschikbaar is

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In de lucht verplicht maximum afstand van 1,5m dan?
Dirk en ik hebben al wat voorgeschiedenis van dichter dan 1,5m. Ja dat werd plakkenIk hoop "minimum", anders moeten we weer heel veel gaan plakken als er maar zo een klein vlieg gebied beschikbaar is![]()
Dirk en ik hebben al wat voorgeschiedenis van dichter dan 1,5m. Ja dat werd plakken
Even over de setup: ik heb nog een SK3 3548 kv = 840. Met een 11x7 of 11x8 en op 4S 4000-4500 mAh op een 60A ESC gaat dit gewoon zeer goed vliegen.
Dat zou zeker moeten kunnen, de wankel werd beweerd sterker te zijn dan zijn 6,5 cc conventionele tijdsgenoten.
Idem dito, er zit net iets teveel werk in :-DJaja, dat was een "Close Encounter of the Zlin Kind", met de Puma zou ik dat graag vermijden.![]()
en uitsparingen voor de blokken van het landingsgestel?Meer nog, het setje ribben die ik destijds vond (zie openingspost) waren van een hoogdekker. Want de uitsparing voor de servo zat onderaan. Dat is het enige verschil die ik kunnen ontdekken heb...
Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk
Ga je inverted landen dan? Ben je zo bang voor een laagdekker?en het hoofdlandinsgestel komt op de romp,
Nee, maar het zwaartepunt moet ik wel nog inbouwenGa je inverted landen dan? Ben je zo bang voor een laagdekker?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet vergeten! Zonder zwaartepunt vliegt het niet...
Dan baal je... Ik had laatst een licht oepsje waarbij de koppelkromme recht boog... Dat was ook niet leuk.Ha ha ha, je zal je zwaartepunt thuis hebben gelaten bij het vliegen.