PVA geeft in doorsnee een iets mindere hoog glans dan goede wax. Het lost wel heel zeker en laat normaal niets op de mylar / mal achter. Wel goed je vleugel afspoelen onder de kraan want de PVA blijft daar op achter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Fluor kleuren glimmen o.a niet omdat het matte verf is. Je moet heel veel blanke lak gebruiken voordat daar glans op zit.De verf hecht vrij goed aan de PVA, epoxy heeft minder kans om de verfdeeltjes op te nemen en naar het oppervlak te komen. Daardoor glimmen de delen met fluor kleuren niet tenzij ik eerst een laag blanke lak zou gebruiken. De carbon en glas delen zonder verf glimmen verder heel mooi. Ook de blauwe spuitverf heeft een mooie glans icm PVA.
Ik spuit na het baggen over de vleugel. Eerst wit dan fluor, goed te zien. Geen rare fratsen meer ivm schaduwvliegenDe verf hecht vrij goed aan de PVA, epoxy heeft minder kans om de verfdeeltjes op te nemen en naar het oppervlak te komen. Daardoor glimmen de delen met fluor kleuren niet tenzij ik eerst een laag blanke lak zou gebruiken. De carbon en glas delen zonder verf glimmen verder heel mooi. Ook de blauwe spuitverf heeft een mooie glans icm PVA.
Hallo allemaal,
Even een andere vraag over een vleugelvorm ontwerpen.
Wat zijn de voordelen van een ellips vleugeltip ten op zichtte van een rechte vleugel tip?
Gr Jorik