Bouw Tamiya Scania R500 V8 met vlakke trailer

En jij valt al over 3 Vlaamse woordjes, Raymond?
Ik heb het hier veel erger gezien, en dan door Nederlanders :D
En dit was gewoon ABV [algemeen beschaafd Vlaams] ;)
Cor

En jij valt al over 3 Vlaamse woordjes, Raymond?
Ik heb het hier veel erger gezien, en dan door Nederlanders :D
En dit was gewoon ABV [algemeen beschaafd Vlaams] ;)
Cor

Hoi Cor,

ik val helemaal nergens over hoor.
Jantje & Bertje weten wel wat ik bedoel haha.;)

ABV is wel een leuke, heb ik nog niet eerder gehoord.:rolling::rolling::rolling:

MVG,
Raymond.

Mijn FH12 is toch een trekker Bertje, voor een Volvo freak moet je dat toch weten :P

Met welke lijm heb je die rand er op gelijmd?

Hallo volvo freak,

Ik heb een vraagje hoe heb jij de zwaailichten op de schakelmodule aangesloten?? Ik heb dezelfe van robbe maar als ik het aansluit volgens schema komt er rook en de zwaailichten blijven branden, want de stroom komt van de accu???

Hallo volvo freak,

Ik heb een vraagje hoe heb jij de zwaailichten op de schakelmodule aangesloten?? Ik heb dezelfe van robbe maar als ik het aansluit volgens schema komt er rook en de zwaailichten blijven branden, want de stroom komt van de accu???

Hallo Shockwave,

rook is nooit goed, komt de rook uit de module dan zal dit waarschijnlijk het gevolg van een kortsluiting zijn.:(

Hoe schakelt de Robbe module? M.a.w. hangt deze aan een vaste voeding (+7,2V of +12V) dan zal deze waarschijnlijk naar de ground schakelen.
Controleer in dit geval of dat de min van de zwaailampen aan de module uitgang hangt en of dat de zwaailampen dezelfde voeding hebben als de Robbe module.
Het zou ook kunnen zijn dat er te veel spanning op de zwaailampen staat meet dit even na of dat dit klopt met de specs.

MVG,
Raymond.

Hallo volvo freak,

Hoi shockwave,

Ik heb het moduletje genomen wat bij deze zwaailichten meestal verkocht wordt.
Heb gewoon de ene kant van de gloeillampjes samen gehangen aan de + en dan de andere kant telkens aan een andere uitgang van het printje.
En dan de + en - op de aangeduide plaats van het printje.
link: SMD 4-kanaals looplicht module in de Conrad online shop | 191523

was toch niet helemaal tevreden van mijn eerste poging van de schotelplaat
en maar begonnen met een nieuwe:
IMG_0264.jpg

IMG_0265.jpg

IMG_0266.jpg

Back