Bouw HMS Bounty

Zo, weer een paar vorderingen verder.

IMG_3593.JPG

IMG_3599.JPG

IMG_3600.JPG

Mooi kacheltje heb je, en hij staat nog aan de goede kant ook. Bij DelPrado staat hij links. Verder herken ik veel dingen, maar zie ik ook meer details. Met name meer blokken en andere bevestigingspunten. Ook de afdichting boven de trapgaten vind ik een leuk en logisch detail.
Maar ik mis ook wat. Waar staat je stuurwiel? en het huis om de roerkoning?

Mooi kacheltje heb je, en hij staat nog aan de goede kant ook. Bij DelPrado staat hij links. Verder herken ik veel dingen, maar zie ik ook meer details. Met name meer blokken en andere bevestigingspunten. Ook de afdichting boven de trapgaten vind ik een leuk en logisch detail.
Maar ik mis ook wat. Waar staat je stuurwiel? en het huis om de roerkoning?

Die komen er nog op, nu eerst met de kanonnen bezig en plaatsen.:bye:

Stephan,
Ik weet niet waar je je info vandaan haalt, maar dit is geen gewoon schip. Het is de Bounty. Deze was de Bertha en is flink verbouwd. Bijv. De kapiteinskamer is nu een plantenkas geworden. De ruimten onderdeks zijn daarom ook aangepast.

Stephan,
Ik weet niet waar je je info vandaan haalt, maar dit is geen gewoon schip. Het is de Bounty. Deze was de Bertha en is flink verbouwd. Bijv. De kapiteinskamer is nu een plantenkas geworden. De ruimten onderdeks zijn daarom ook aangepast.
Lol ik zit de verslagen te lezen en ik denk ik zit nog naar de endeavour te kijken, ik miste de dekverschillen al. :hammer::) pas het even aan

Er zijn ook zoveel verslagen, ik zat kort daarvoor het verslag van Henk te lezen Endeavour van Occre. Tja... De leeftijd denk ik toch. Hopelijk ben je niet te zeer geschrokken

Back