BNK Stokrooie 2009

Is Zondag de baan dan gewoon open om te testen / hobbien / rubber te offeren ( 09/08 ) of is er dan ook een race ?

Ik denk wel dat we mogen rijden, er is ook wedstrijd maar da is pas het weekend voor het bnk. maar zal smske sturen naar patrick en het vragen of we mogen komen rijden zondag.

Laat het straks wel effe weten.

kriske.

Ik heb al antwoord gekregen, ze zijn de baan aan het verbouwen, dus als ze klaar is mogen we zondag komen rijden.

Ik zal morgen avond effe bellen met patrick om te vragen hoe ver ze staan of we mogen komen trainen of niet en post het wel effe dan.

Ik heb al antwoord gekregen, ze zijn de baan aan het verbouwen, dus als ze klaar is mogen we zondag komen rijden.

Ik zal morgen avond effe bellen met patrick om te vragen hoe ver ze staan of we mogen komen trainen of niet en post het wel effe dan.

Bedankt om voor ons te informeren Kris !

ik kom ook naar de CK in Stokrooie en heel misschien ook naar het BNK, als occasionele deelnemer als dat kan/mag.

ivm die clubkes ... ben er nog nie uit waar ik dan wel zou bijhoren.

About Cooper's foto's, 't is idd misschien een goed idee om uw foto's te voorzien van een watermerkske. Ik ken iemand die dat doet, zal hem eens vragen hoe je dat makkelijk doet.
In alle geval ben ik ook van mening dat ze tenminste iets hadden moeten vragen om die foto's te gebruiken.
ZEKER als deze foto's gaan dienen op een commerciële site !!!!!

't Zijn dikke losers dat ze dat niet doen en eigenlijk zelfs ewa crimineel, ... want het is niet de eerste keer dat ze dat doen. Is het niet, Coop?

Afijn,

about Stokrooie. Ik ga er morgen heen. Zal ewa foto's gaan pakken, ben zelf zeer benieuwd naar de wijzigingen in het parcours.

Ik vertrouw erop dat het nog in orde komt hoor, eerste keer wisten ze van niet beter, nu heeft Bruno het wel expliciet vermeld maar ik denk dat het verloren is gegaan tussen de communicatie Xfactory->websitebouwer. Komt in orde :)

Heb je het over een aanpassing van het circuit of van je wagen?
Vind je het circuit beter zo?
De aanpassing aan het circuit..
Naar mijn bescheiden mening zal dat nieuw stuk dikke vonken geven tijdens de eerste doorkomst bij een start van een wedstrijd..
Dan is dit echt een loto, wie er heelhuids uitkomt zal een dikke voorsprong nemen..

De aanpassing aan het circuit..
Naar mijn bescheiden mening zal dat nieuw stuk dikke vonken geven tijdens de eerste doorkomst bij een start van een wedstrijd..
Dan is dit echt een loto, wie er heelhuids uitkomt zal een dikke voorsprong nemen..

Ja ik vind het wel leuk maar kan/durf de brug niet te clearen. Net voor je van de brug gaat afrijden zit er een piepklein heuveltje omhoog, daar vliegen er velen tegen met de snuit.
Ik zou het wel goed vinden als ze daar iets voor vinden want de hele tijd die buggys van de baan zien gaan is ook maar niets ;-)

Het rechte stuk, dat nu niet meer recht is maar een bocht erin heeft vind ik wel erg leuk, een snelle bocht zat eerder niet in het circuit.

Ja ik vind het wel leuk maar kan/durf de brug niet te clearen. Net voor je van de brug gaat afrijden zit er een piepklein heuveltje omhoog, daar vliegen er velen tegen met de snuit.
Ik zou het wel goed vinden als ze daar iets voor vinden want de hele tijd die buggys van de baan zien gaan is ook maar niets ;-)

Het rechte stuk, dat nu niet meer recht is maar een bocht erin heeft vind ik wel erg leuk, een snelle bocht zat eerder niet in het circuit.
Maar volgens de mensen van de club daar zeggen dat er nog enkele dingen zullen veranderen komende dagen / weken .

om in het taalgebruik te blijven dat hier meestal gebezigd wordt.

"deze baan is muug, muug moeilijker geworden".

Aanpassing is tof, moeilijk, maar als je weet hoe het moet, te doen.
Alleen als het wedstrijd is gaat er daar nog heel wa stukken gereden worden, en springen met 2 is uit den boze.

maar komt wel muug goe.

'k Was er ook effe bij vandaag en ik heb wat foto's genomen. Echter maar een 10-tal. De rest komt van Thaisa VDB en 't zijn schoon foto's dus ik heb ze allemaal in een albummeke gezet.

Ik pik er hier ook enkele uit om de wijzigingen aan het ATR-tracé al eens te laten zien (met toestemming van de Petrick ;) )

img_4018.jpg

so far, alles normaal ...
maar dan ...

img_4017.jpg

img_4016.jpg

... en verder nog nen dikke merci aan Thaisa. Je trok prima foto's, girl! :D
Jammer dat de accu van m'n fotoapparaat leeg liep.

Het volledige album:
ATR_09_training_09aug

Laatst bewerkt:
'k Was er ook effe bij vandaag en ik heb wat foto's genomen. Echter maar een 10-tal. De rest komt van Thaisa VDB en 't zijn schoon foto's dus ik heb ze allemaal in een albummeke gezet.

Ik pik er hier ook enkele uit om de wijzigingen aan het ATR-tracé al eens te laten zien (met toestemming van de Pétrick ;) )

img_4018.jpg

so far, alles normaal ...
maar dan ...

img_4017.jpg

img_4016.jpg

... en verder nog nen dikke merci aan Thaisa. Je trok prima foto's, girl! :D
Jammer dat de accu van m'n fotoapparaat leeg liep.

Het volledige album:
ATR_09_training_09aug

ja, het was tof.

en mooie foto van mijne auto, echt muug goe.

Naar mijn bescheiden mening :

De nieuwe piste is enkel leuk als je alleen aan het rijden bent. Ik zie het op het BNK niet goed komen. Ik krijg Charleroi flashbacks met bijhorende loterij uitslag.

Ik vond de oude piste veel leuker maar vooral veel "race-baarder".

elke circuitbouwer die een BNK wil organiseren, zou zijn layout moeten laten keuren door circuit-sensei Willy. :D

Het parcour word inderdaad nog aangepast de komende week"en".
De tafelberg die erin lag word aangepast, en er komt vanachter een dubbel, dubbel sprong in dacht ik dat ze hadden afgesproken.
Maar dit idee kan nog gewijzigd worden.
Vrijdag na het aanleggen hebben we er met 6 tal wagens tegelijk gereden en we hingen kort bij elkaar, maar ik vond de nieuwe combinatie zeker goed te doen.
het parcour mag technisch iets moelijker zijn vind ik.
grtz jeffrey

Back